بازدید 3778

ایجاد 3000 شغل پایدار توسط گروه لبنیات پاک

کد خبر: ۱۱۷۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 23 May 2023

ایجاد 3000 شغل پایدار توسط گروه لبنیات پاک

عبدی مدیرعامل گروه لبنیات پاک در مراسم افتتاح شعبه شرکت لبنیات پاک در کرمان ضمن تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها و روز دختر در جمع حضار این مراسم گفت: خیلی خوشحالم که در هفته کرامت مهمان شهر کرمان دیار کریمان هستیم. وی افزود: تقارن هفته کرامت و افتتاح شعبه کرمان را باید به فال نیک بگیریم که ان شالله این شعبه هم برای گروه لبنیات پاک و هم برای مردم کرمان منشا اثر و خیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: اولین هدف و ماموریت ما در پاک ایجاد امنیت امنیت غذایی برای کشور عزیزمان است و ما در سالی که گذشت با همکارانمان عهد بستیم تا به این مهم دست پیدا کنیم و خدا را شکر گام های مهمی در این مسیر بر داشتیم.

عبدی با اشاره به تولید و عرضه ارزان ترین و با کیفت ترین محصولات لبنی توسط شرکت لبنیات پاک در کشور، ادامه داد: در روزهای ابتدایی حضور بنده در «پاک»، درخواست بسیاری از مشتریان ما این بود که محصولات پاک را در نقاط بیشتری از کشور عرضه کنیم و ما در سال گذشته این قول را دادیم که محصولات پاک را به دور دست ترین نقاط کشور برسانیم و دلیل حضور امروز ما در کرمان عمل به همین وعده ای است که داده بودیم. قطعا هم‌وطنان عزیزمان در جای جای این میهن پهناور، شایسته استفاده از محصولات باکیفیت لبنی به عنوان یک غذای کامل و ضامن سلامتی هستند.

اضافه شدن 1000 خودرو به ناوگان فروش محصولات

مدیرعامل گروه لبنیات پاک افزود با تاکید بر اهمیت تولید شغل در کشور ادامه داد: در هفته گذشته یک قرارداد سه جانبه بین گروه لبنیات پاک، کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت خودروسازی زامیاد به امضا رسید که به واسطه آن 1000 خودرو به ناوگان فروش محصولات پاک اضافه خواهد شد که درنتیجه  1000 مدد جوی امداد در شرکت لبنیات پاک مشغول به کار خواهند شد.

وی  خاطرنشان کرد: البته اضافه شدن هزار خودرو به معنای ایجاد تنها هزار شغل نیست بلکه در کنار این هزار نفر، 1000 نفر دیگر هم به عنوان بازاریاب به استخدام شرکت درخواهند آمد. همچنین به این نکته مهم نیز باید اشاره کنم که اساسا وقتی شبکه توزیع گسترش پیدا کند رشد فروش خواهیم داشت؛ لازمه رشد فروش رشد تولید محصولات با کیفیت است و این مستلزم آن است که به موازات افزایش فروش، زیرساخت های تولیدی نیز گسترش پیدا کند. افزایش تولید و فروش آن هم در این میزان و حجم نیازمند نیروی انسانی است که در مجموع می‌توان از این طریق ایجاد 1000 شغل دیگر را تضمین نمود که همه اینها در مجموع ایجاد 3000 «شغل پایدار» در کشور را تضمین می کند.

عبدی در ادامه گفت: ما پیش از اعلام کرده بودیم که به هر میزان ناوگان فروش ما افزایش یابد، 3 برابر آن «شغل پایدار» در کشور ایجاد می کنیم که با لطف خدا و تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانم در گروه لبنیات پاک امروز بصورت عینی در مسیر تحقق این وعده قرار گرفته ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها