بازدید 3074

هیات‌رئیسه جدید اتاق تهران امروز انتخاب می‌شود

با انتخاب رییس اتاق بازرگانی تهران در رأی گیری امروز، پرونده این دور از انتخابات اتاق پایتخت، بسته خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 23 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پس از نهایی شدن فرآیند انتخابات اعضای اتاق بازرگانی تهران که با یک تغییر نسبت به فهرست اولیه همراه بود، دستگاه‌های ذی‌ربط دولتی نیز در روزهای گذشته نمایندگان قانونی خود را معرفی کردند تا شرایط برای تشکیل جلسات رسمی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران فراهم شود.

انتخابات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور، اسفندماه سال گذشته برگزار و پس از تایید اسامی منتخبان بخش خصوصی، نهادهای دولتی نیز در اواخر اردیبهشت ماه، ۲۰ نماینده خود در اتاق بازرگانی تهران را معرفی کردند. اکنون نیز قرار است در انتخابات سه شنبه ۲ خردادماه، رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق تهران با رأی گیری از اعضا معرفی شوند.

پس از آن با تشکیل جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در اواخر خرداد ماه سال جاری، رئیس جدید این اتاق نیز کار خود را آغاز می کند.

طبق آیین نامه باید حداقل یک ماه قبل از برگزاری جلسه هیات نمایندگان اتاق ایران کسانی که داوطلب عضویت در هیات رئیسه اتاق ایران هستند مراتب داوطلبی خود را اعلام کنند تا استعلام پیش بینی شده در آیین نامه انجام شود.

با توجه به اینکه تمام اعضای هیات رییسه اتاق تهران در دوره گذشته در انتخابات فعلی کنار رفته اند، از رامین خسرو خاور عضو هیأت مدیره فدراسیون صنعت نفت ایران و محمد نجفی عرب فعال حوزه تولید دارو به عنوان اصلی ترین کاندیداهای ریاست دوره جدید اتاق بازرگانی تهران یاد می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر