بازدید 3166
۷

کرایۀ حمل کالا ۳۰ درصد افزایش یافت

با موافقت ستاد تنظیم بازار نرخ جابه‌جایی کالا در بخش حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای ۳۰ درصد افزایش یافت. نرخ جدید از امروز به‌صورت متمرکز و ستادی در سامانه مدیریت کنترل بارنامه اعمال شد.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵ 22 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نامه‌ای خطاب به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور اعلام کرد: ستاد تنظیم بازار در خصوص تعدیل نرخ جابجایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده با اعمال افزایش ۳۰ درصدی موافقت کرد.

بر این اساس نرخ شاخص با اعمال افزایش ۳۰ درصدی، ۵۵۰۰ ریال به ازای حمل هر تن- کیلومتر مصوب شد.

نرخ جدید از امروز اول خرداد به صورت متمرکز و ستادی در سامانه مدیریت کنترل بارنامه اعمال می‌شود.

سازمان راهداری در این بخشنامه تاکید دارد که فایل جدید نرخ مسیر بارگیر‌ها از دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات این سازمان قابل دریافت است و مدیران کل در صورت مشاهده موارد نامتعارف موضوع را در اسرع وقت به دفتر حمل و نقل کالا اعلام کنند.

سال گذشته ۵۱۱ میلیون تن کالا در شبکه ناوگان باری جاده‌ای جابجا شد که سه درصد در مقایسه با سال قبل از آن افزایش داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷
دولت محرومان در عمل مجوزهای افزایش قیمت در شعار مهار تورم
برای استفاده از بودجه و مزایای فروش نفت ایران ، پیشنهاد میکنم تمام ایرانیان به غزه ، لبنان و یمن مهاجرت کنند . آنجا راحت تر زندگی خواهند کرد .
افزایش کرایه حمل و نقل حداقل بر بیش از 1000 کالا اعم از خام و فراوری شده اثر می گذارد چون مواد اولیه و کالاها از بنادر تا اقصی نقاط حمل شده و کرایه حمل اثر زیادی بر قیمت تمام شده دارد منتظر ابر تورم باشید. البته کامیون داران هم حق دارند چون لاستیک روغنو و... گران شده
بهار تورم و مرگ مردم!
یادمان باشد قرار بود فقط چهار قلم کالا گران شود
دولتی که با مهندسی انتخابات بر سرکار امده حتی خودش را ملزم به پاسخگویی در برار افکار عمومی نمی داند
افزایش قیمت حمل کالا در طول سال هم اتفاق می افتد. (در سال 1401 که دو بار افزایش کرایه ها بود) بنابراین تورم این بخش قطعا بالای 50% خواهد بود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست