بازدید 2226

۲۹ روز هوای پاک و قابل قبول در اردیبهشت تهران

بر اساس اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت در اردیبهشت ۱۴۰۲، دو روز پاک، ۲۷ روز قابل قبول و دو روز ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 22 May 2023

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد اردیبهشت امسال شهروندان تهرانی تعداد روز‌های آلوده کمتری را در مقایسه با اردیبهشت سال گذشته گذراندند. در این مدت هوای تهران فقط دو روز برای گروه‌های حساس آلوده بود. این در حالیست که سال گذشته در این ماه هشت روز گروه‌های حساس و دو روز همه گروه‌ها هوای آلوده را تنفس کرده‌اند.

کیفیت هوای تهران در دومین ماه بهار ۱۴۰۲ و مقایسه آن با سال گذشته نشان می‌دهد که در اردیبهشت سال گذشته ۲۱ روز هوای قابل قبول ثبت شد که این عدد امسال ۲۷ روز بود.

همچنین تهران در اردیبهشت امسال دو روز هوای پاک را به خود دید این در حالیست که اردیبهشت سال گذشته شهروندان تهرانی هیچ روزی هوای پاک تنفس نکردند.

آلاینده شاخص هوای اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ طی ۲۳ روز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون، طی چهار روز دی‌اکسید نیتروژن، طی سه روز ازن و یک روز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون بود، اما سال گذشته ۲۸ روز آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون بود، یک روز دی‌اکسید نیتروژن، یک روز ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون و یک روز ازن ثبت شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست