بازدید 9614
۲
بی احترامی محض به خبرنگاران در قائمشهر

جشن قهرمانی پرسپولیس؛ خبرنگاران پشت فنس، سلبریتی ها کنار زمین!

گویا فالوئر صفحات شخصی آقایان بازیگر سینما از مخاطبان و خوانندگان خبرگزاری‌ ها و سایت های رسمی کشور مهتر است و اولویت با سلفی سلبریتی هاست. این بی احترامی بارها تکرار شده و هیچ برخوردی نخواهد شد
کد خبر: ۱۱۷۵۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ 20 May 2023

عکسی از دو سلبریتی پرسپولیسی در جشن قهرمانی این باشگاه در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر سروصدای زیادی به پا کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی خبرنگاران رسمی دارای آی‌دی کارت از حراست وزارت ورزش و جوانان که خود را برای پوشش دیدار هفته پایانی لیگ برتر بیست‌ودوم به قائم‌شهر رسانده بودند، مجبور شدند پشت فنس‌ها و در کنار تماشاگران و دور از سکو یا میکسدزون ، مراسم اهدای جام را دنبال کنند، دو بازیگر سینما داخل محوطه ورزشگاه و از کنار زمین چمن ، پای سکوی قهرمانی عکس یادگاری گرفتند!

جشن قهرمانی پرسپولیس؛ خبرنگاران پشت فنس، سلبریتی ها کنار زمین!

 

این فاجعه مدیریتی، موج اعتراض خبرنگاران رسانه‌های رسمی کشور و خبرگزاری‌ها و سایت ها را در پی داشت و برخی از آنها در صفحات شخصی خود این بی نظمی محض و نبود مدیریت را به تصویر کشیدند.

گویا فالوئر صفحات شخصی آقایان بازیگر از مخاطبان و خوانندگان خبرگزاری‌ ها و سایت های رسمی کشور مهتر هستند و اولویت با سلفی سلبریتی هاست. 

کامبیز دیرباز و بهرنگ علوی با عکس خود ، میزان احترام به خبرنگار در جامعه ورزش کشور را بیشتر نشان دادند. مطمئنا هیچ برخوردی با عوامل چنین بی احترامی به خبرنگاران صورت نخواهد گرفت چراکه این بار اول و آخر نیست.

در این میان وعده مدیر روابط عمومی وزارت ورزش که خودش از بین خبرنگاران ورزشی به این جایگاه رسیده هم در نوع خود جالب است؛ محسن معتمدکیا به جای اتخاذ یک موضع شفاف و اعلام تصمیم وزارت ورزش در مواجهه با این بی عدالتی توپ را به زمین انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی انداخت که خود نشانگر فقدان عزم لازم در برخورد با این بی مهری و اهانت است.

جشن قهرمانی پرسپولیس؛ خبرنگاران پشت فنس، سلبریتی ها کنار زمین!

زاویه دید یک خبرنگار تخصصی فوتبال از مراسم اهدای جام قهرمانی لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران 

 

به نظر می‌رسد هیات فوتبال مازندران و اداره کل ورزش این استان توانایی و کفایت لازم برای میزبانی چنین مسابقه حساسی را نداشتند. یکی از اعضای کادر فنی و آنالیز باشگاه پرسپولیس نیز روز گذشته از اشغال محوطه مخصوص خود توسط افراد عادی و مهمانان پرنفوذ خبر داده بود و تصویری از وضع خود در ورزشگاه وطنی به تصویر کشید که تاسف برانگیز بود.

عجیب اینکه باشگاه نساجی به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی، مدعی حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است و با این امکانات اندک و نیروی انسانی آماتور و ناشی، می‌خواهد در میادین بین المللی نیز بدرخشد. 

جشن قهرمانی پرسپولیس؛ خبرنگاران پشت فنس، سلبریتی ها کنار زمین!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایران لیبرالترین و کاپیتالیست ترین کشور جهان است . قدرتی که پول در ایران دارد تقریبا هیچ جای دنیا ندارد .‌
بله وقتی خود شما رسانه ها و خبرنگاران اینقدر به فضای مجازی بها می دهید و اینقدر یک مشت سلبریتی را بزرگ می کنید از این بهتر نمی شود .
این چیز ها برای همه خوبه برای خودتان بد .
ضمنا دلیل اصلی این موضع فقط پول هست و پول
این اتفاق فقط مربوط به این دو سلبریتی نبود خود بازیکن ها هم داشتند مدام باگوشی پست و استوری می گذاشتند و اصلا مصاحبه با خبرگزاری ها برایشان مهم نبود بر خلاف گذشته ها
چون مجازی برای این ها درآمد مفت و سرشاری دارد و این پول و درآمد باعث می شود هر کار بکنند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست