بازدید 10446

بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در ارومیه

بارش شدید باران که از بامداد امروز/شنبه/ در آذربایجان غربی آغاز شده، موجب آبگرفتگی معابر عمومی و خیابان‌ها و کندی تردد خودروها در نقاط مختلف شهر ارومیه شد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰ 20 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این بارش‌ها موجب شد تا آب در سطح خیابان‌ها و معابر اصلی و فرعی جاری شود که این امر مشکلاتی برای رفت و آمدها ایجاد کرده است.

بسیاری از کانال‌ها و نهرهای موجود در سطح شهر ارومیه که ظرفیت عبور این حجم آب را نداشته‌اند، سرریز شده و آب در سطح معابر جاری است.

در پی بارش شدید باران، آب جوی و جدول‌ها در برخی نقاط شهری به داخل خیابان و کوچه‌ها سرازیر شد و همین امر باعث اخلال در تردد وسایل نقلیه و عابران پیاده شده است.

شدت این بارندگی و آبگرفتگی به حدی بود که در برخی از مسیرهای درون شهری، تردد خودروها به کندی انجام می‌شود و عابران نیز در عبور از میادین و خیابان‌ها دچار مشکل شدند.

در بسیاری از نقاط شهری نیروهای شهرداری مشغول بازگشایی معابر و لایروبی نهرها و جداول هستند تا از وقوع آبگرفتگی جلوگیری کنند.

بنا بر تشخیص کارشناسان اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، بارش‌های رگباری تا فردا، یکشنبه در آذربایجان غربی و شهر ارومیه ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی استانی با بارش‌های بیش از ۳۰۰ میلی‌متر در سال است و اغلب بارندگی‌های این استان از فصل پاییز تا اواخر اردیبهشت رخ می‌دهد.

از ابتدای سال آبی جاری تاکنون کمتر از ۳۰۰ میلی‌متر بارش در آذربایجان غربی ثبت شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی