بازدید 5506

باند سیاه شرارت و آدم ربایی در شرق کشور متلاشی شد

کد خبر: ۱۱۷۵۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 18 May 2023

چهار نفر از عوامل اصلی باند آدم ربایی و شرارت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم در تشریح جزئیات ضربه به باند شرارت و آدم ربایی در شرق کشور بیان کرد: عوامل این باند، چندین فقره آدم ربایی و تیراندازی طی سال های اخیر را در پرونده سیاه خود دارند. به طور مثال در سال های گذشته این باند با آدم ربایی به دریافت مبالغ میلیاردی از خانواده ها اقدام می کرد و در یک فقره آدم ربایی ۱۹۴ سکه تمام بهار آزادی از خانواده ها گرفته بودند.

قاضی بهنام جعفری زاده با اشاره به این که هیچ فرد منتسب به کارکنان قضایی و اداری دستگاه قضایی هدف آدم‌‎ربایی قرار نگرفته است، ادامه داد: اعضای این باند در آخرین شرارت و تبهکاری خود، به ربودن دونفر از شهروندان بمی اقدام کرده اند که در ازای رهایی تقاضای آزادی دیگر اعضای باند از زندان را داشتند. این مقام قضایی تصریح کرد: مخفیگاه متهمان در «اسلام آباد خاش» شناسایی شد و پس از صدور نیابت قضایی، طی عملیات مشترک دستگاه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی، افراد ربوده شده آزاد شدند و دستور دستگیری دو نفر از افراد فراری و دیگر متهمان مرتبط با این باند صادر شده است.

قاضی بهنام جعفری زاده تاکید کرد: دادستانی با قاطعیت با عوامل ناامنی برخورد می کند و اشد مجازات در انتظار عوامل این باند خواهد بود.

در این عملیات سرگرد «یاسر عبدلی» از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت رسید که پیکر این شهید در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) در شهرستان «کوهبنان» از توابع کرمان تشییع و در زادگاهش «طغرالجرد» به خاک سپرده شد. در ادامه این عملیات، خوشبختانه افراد ربوده شده در سلامت کامل آزاد شدند و آدم ربایان با استفاده از شرایط خاص منطقه و تاریکی شب گریختند که همچنان تحت تعقیب قرار دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی