بازدید 2829

ناتوانی سازمان لیگ در آغاز همزمان هفته ۲۹

کد خبر: ۱۱۷۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳ 12 May 2023

در حالی که دو هفته پایانی لیگ برتر بیست‌ودوم طبق تصمیم قبلی باید همزمان برگزار شود، اما سوت آغاز دیدار پرسپولیس و گل‌گهر با چهار دقیقه تاخیر به صدا در آمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سازمان لیگ فوتبال ایران در فصل جاری دهها بار برنامه و زمان مسابقات را تغییر داد و بارها با تصمیم های متناقض خود باعث ایجاد جنجال بین باشگاه‌ها شد اما اوج بی کفایتی مدیران این سازمان، ناتوانی در شروع همزمان هفته بیست و نهم لیگ است. 

کاری بسیار ساده که در عصر ارتباطات با خطوط موبایل قابل انجام است اما در حالیکه سوت بازی‌های لیگ در رفسنجان، اصفهان ، آبادان و سایر شهرها به صدا در آمده بود، زاهدی فر در استادیوم آزادی منتظر مجوز ناظر مسابقه برای شروع بازی بود!

مسوولان ارشد فدراسیون فوتبال هم که در سفر دسته‌جمعی در قطر برای شرکت در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا حضور داشتند و حوصله و وقت کافی برای هماهنگی و نظارت بر عملکرد سازمان لیگ را نداشتند.

این عجز و ضعف مدیریتی برای فوتبال ایران جای تاسف است و قطعا نشان دهنده عقب ماندگی تشکیلات مدیریتی ورزش کشورمان در برگزاری و میزبانی رقابت های بین المللی است. در حالی‌که کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس نظیر قطر با میزبانی پیاپی رقابت های جام جهانی و جام ملت‌ها، به استانداردهای مدرن و روز دنیا دست یافته اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار