بازدید 2476

رایزنی وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با وزیر دفاع آمریکا

«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب با «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درخصوص حملات تل آویو به نوار غزه بحث و تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۲ 11 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های صهیونیستی، گالانت در صفحه توئیتری خود و بدون اشاره به حمله این رژیم به غیرنظامیان و شهادت ۲۱ فلسطینی در چند روز گذشته مدعی شد: اسرائیل مصمم است که به هر قیمتی از خود دفاع کند و مانع از آن شود که ساکنان آن به هر نحوی مورد اذیت قرار گیرند.

وی حمله به مناطق مسکونی نوار غزه را دفاع از خویشتن دانسته است.

گالانت پیشتر در یک نطق تلویزیونی گفت که ۴۰۰ موشک و راکت از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

وی مدعی شد: بخش بیشتر این موشک‌ و راکت‌ها در مناطق باز سقوط کرده است.

گالانت در عین حال افزود که عملیات نظامی در غزه هنوز تمام نشده و ارتش این رژیم آمادگی دارد که مدت این عملیات را بر نوار غزه افزایش دهد.

اظهارات گالانت برای طولانی شدن این جنگ درحالی صورت می گیرد که دیگر مقامات امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی نسبت به طولانی شدن این جنگ برای اسرائیل هشدار داده‌اند.

«تساحی هنگبی» رئیس شورای موسوم به «امنیت ملی» رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب گفت که ادامه نبرد با گروه‌های فلسطینی به سود اسرائیل نیست.

همزمان که یک مقام دیگر صهیونیست اعلام کرد که جنبش جهاد اسلامی فلسطین ما را ۴۸ ساعت فلج کرد.

ادعای گالانت برای آمادگی برای ادامه حمله به نوار غزه درحالی مطرح می شود که اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین فاش کرد که رژیم صهیونیستی برای آرام شدن شرایط در غزه دست به دامان میانجی گر شده است.

از بامداد روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نوار غزه را هدف حملات سنگین خود قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۲۱ فلسطینی از جمله چند کودک و زن و سه فرمانده ارشد گروهان‌های قدس (سرایا القدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهید شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۱۳۳ نقطه از نوار غزه را آماج حملات شدید خود قرار داده است.

گروه‌های مبارز فلسطینی نیز در اقدامی تلافی‌جویانه در چندین نوبت تل آویو و دیگر بخش‌های سرزمین‌های اشغالی به ویژه جنوب اسرائیل را آماج حملات موشکی و راکتی قرار دادند که در جریان آن تاکنون ۱۶ صهیونیست زخمی شدند که حال بسیاری از آنان وخیم گزارش می‌شود.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از عصر چهارشنبه تاکنون گروه‌های فلسطینی ۴۶۹ راکت و موشک به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند که خسارت مالی زیادی را به بار آورده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم