بازدید 2503

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و شرکت پارس خوشه پرداز

تفاهم نامه همکاری مشترک علمی بین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و شرکت پارس خوشه پرداز منعقد شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ 10 May 2023

به گزارش معاونت پژوهش و فناوری و به نقل از مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت “آقای دکتر یکرنگ نیا”به منظور مشارکت، تبادل و بهره‌مندی از خدمات، تخصص‌های علمی، پژوهشی و فنی متقابل و توانایی‌های بالقوه و بالفعل در امر توسعه کشور، تفاهم نامه همکاری مشترک علمی بین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و شرکت پارس خوشه پرداز منعقد شد.

دکتر سلیمیان “مدیر واحد تحقیق و توسعه شرکت پارس خوشه پرداز” در آئین امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه شهید رجایی و شرکت پارس خوشه پرداز اظهار داشت: شرکت پارس خوشه پرداز به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین تولیدکننده نشاسته های اصلاح شده با پشتوانه حاصل از ۷۰ سال حضور موفق در صنعت نشاسته کشور، با استفاده از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاهی ‏و با همت تيم مجرب تحقیق و توسعه توانسته است برای اولین بار در کشور محصولات متنوعی را در صنایع غذایی تولید کند که سرآمد آن‎ ‏دریافت گواهی ثبت اختراع بابت تولید پودر نشاسته اصلاح شده مخصوص فالوده در سال ۱۳۹۴ می باشد. ‏آرمان این مجموعه جلب رضایت کامل مصرف کنندگان و همچنین حضور فعال در بازارهای بین المللی با تکیه بر نوآوری و کیفیت روز‎ ‏افزون می باشد و اینک در راستای تحقق این اهداف این قرارداد پژوهشی با دانشگاه محترم شهید رجایی منعقد می گردد. امید که در ظل توجهات‎ ‏پروردگار متعال و مساعدت و همکاری کارشناسان مجرب هر دو مجموعه نتایجی شگرف و کارآمد حاصل گردد‎.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و شرکت پارس خوشه پرداز

دکتر قربانی “معاون پژوهش و فناوری” دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی ضمن ابراز خرسندی از شرایط فراهم شده برای امضای این تفاهم نامه، ابراز امیدواری کردند این تفاهم نامه که بیشتر در زمینه علمی و پژوهشی می باشد هر چه سریع‌تر به صورت واقعی و عملگرا اجرایی شده و بتواند نیازهای پژوهشی را برطرف نماید. ایشان ضمن دعوت از حضور مدیر تحقیق و توسعه شرکت پارس خوشه پرداز جهت برگزاری سمینار علمی در خصوص نشاسته های اصلاح شده در دانشگاه شهید رجایی، خاطر نشان کردند که فضایی مخصوص انجام تحقیق و پژوهش ذیل این تفاهم نامه از سوی دانشگاه شهید رجایی تخصیص خواهد یافت.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و شرکت پارس خوشه پرداز

آقای دکتر یکرنگ نیا اذعان کردند: ایجاد همکاری و روابط مدون و موثر بین دانشگاه شهید رجائی با سایر ارگان ها در زمینه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه، همکاری در راستای توسعه دانش فنی با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین اعم از فناوری موجود، داده‌ها، اطلاعات، نیروی انسانی و شبکه‌های کاری و تخصصی به منظور حفظ و ارتقا کیفیت آموزش و پژوهش از هدف اصلی انعقاد این تفاهم نامه بود. شرکت پارس خوشه پرداز به عنوان یکی از طرفین این تفاهم نامه به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه استحصال انواع نشاسته در کشور با کاربرد خوراکی و صنعتی می باشد. این تفاهم نامه، فرصتی را برای هموارتر کردن مسیر انعقاد قراردادهای پژوهشی برون دانشگاهی و تقاضا محور ایجاد می کند.

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی و شرکت پارس خوشه پرداز

وی افزود: این تفاهم‌نامه همکاری در دو نسخه حاوی پنج ماده تهیه و تنظیم و به امضای طرفین رسیده و مدت‌زمان اجرای این تفاهم‌نامه نیز از زمان انعقاد به مدت دو سال معتبر بوده که در صورت تمایل و تداوم فعالیت از طرفین قابل تمدید است.

معاونت پژوهش و فناوری

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار