بازدید 2390

زنجیره ارزش، مولفه‌های قدرت را تقویت می‌کند

وزیر کشور، زنجیره ارزش راهبردی را اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: این زنجیره، مولفه‌های قدرت در استان‌ها را تقویت می‌کند و باعث همبستگی اجتماعی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ 09 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی عصر دوشنبه در دومین جلسه شورای ملی زنجیره ارزش راهبردی که با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، سرپرست وزارت صمت و استانداران برگزار شد، افزود: در این جلسه تلاش داریم ظرفیت تمام استان‌ها را در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری برای مهار تورم و رشد تولید هماهنگ کنیم. 
 
وزیر کشور اضافه کرد: زنجیره ارزش می‌تواند برای ساماندهی هرچه بهتر ظرفیت‌هایی که داریم و ظرفیت‌هایی که باید بسازیم و تولید کنیم، کمک‌کننده باشد. اینکه کجا و چگونه سرمایه‌گذاری کنیم و چه انتظاری از آن داشته باشیم. 
 
وحیدی افزود: استانداران به عنوان فرماندهان اقتصادی استان‌ها وظیفه دارند با پیگیری همه ظرفیت‌ها تلاش کنند هر استانی درآمد‌های خود را تامین کند.
 
وی ادامه داد: استانداران باید در استان‌ها برای کشور تولید ثروت کنند. استانداران باید در زنجیره ارزش این کار را انجام دهند تا بتوانیم زنجیره‌های درون استانی را ایجاد کنیم. 
 
وزیر کشور تصریح کرد: سرمایه‌گذاری انجام می‌شود، اما مردم استان آن را احساس نمی‌کنند و خود را در آن شریک نمی‌بینند. زنجیره ارزش چیزی است که همه مردم را در یک پیوند معقولی با یکدیگر قرار می‌دهد و همبستگی اجتماعی را ایجاد می‌کند و مردم طعم شیرین توسعه را احساس می‌کنند. 
 
وحیدی، زنجیره ارزش را موضوعی اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: زنجیره ارزش مولفه‌های قدرت در استان‌ها را تقویت می‌کند. امیدوارم بتوانیم زنجیره‌ها را طراحی و دنبال کنیم تا حلقه‌های مفقوده پیدا شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار