بازدید 1902

کیفرخواست برای خرابکاری در واحد نظامی سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور کیفر خواست عوامل اقدام ناکام تعرض به یکی از اماکن نظامی سمنان پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 08 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدجعفر عبدالهی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوزه حقوق عامه و موضوعات آن وسیع است و حفظ و تامین امنیت روانی از مطالبات به حق مردم است که دستگاه قضایی استان سمنان نیز به سادگی از کنار آن نمی گذرد.

 وی تصریح کرد: معاندین وقتی اماکن نظامی و مهم را مورد تعرض قرار می دهند می بایست منتظر اقدام قانونی و فارغ از مماشات و اغماض نهادهای امنیتی،انتظامی و قضایی باشند. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: وقتی از دستگاه قضایی استان به عنوان یکی از نهادهای امنیت آفرین سخن به میان می آید، نتیجه آن برخورد قانونی و عبرت آموز و بلکه بازدارنده خواهد بود. 

عبدالهی افزود: در شب ۱۹ماه مبارک رمضان امسال دو نفر به یکی از اماکن نظامی شهر سمنان تعرض ناکام کرده و قصد اقدام خرابکارانه علیه امنیت را داشتند که با اقدام به موقع نیروهای خوش نام امنیتی قبل از هر اقدامی شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: متهمین در ابتدا به لحاظ عجز از تودیع تامین مناسب کیفری روانه زندان شدند و در نهایت پس از گذشت ۱۴ روز از دستگیری، کیفرخواست آنان صادر و پرونده جهت سیر مراحل قانونی رسیدگی به محاکم کیفری دو ارائه شد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: اخلال در امنیت جامعه با هر وصفی با رفتار قاطعانه و بدون تسامح دستگاه قضایی همراه است و یقیناً مسامحه با متعرضین به امنیت مردم اتفاق نخواهد افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست