بازدید 4310

دفن جسد برادر در خانه مادری

کد خبر: ۱۱۷۴۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۱ 07 May 2023

مرد جوان که از اذیت‌های برادرش به تنگنا آمده بود وقتی فهمید سامان مادرش را به باد کتک گرفته است دست به قتل زد.

به گزارش ایران، سرهنگ کارآگاه «علی ولیپور گودرزی» رئیس پلیس آگاهی پایتخت، گفت: زن جوانی به اداره 4 پلیس آگاهی تهران مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت برادرم به نام سامان به شیشه اعتیاد دارد و با مادر سالخورده‌ام در خانه‌ای ویلایی در پاکدشت زندگی می‌کند اما چند روزی می‌شود که ناپدید شده است.

وی افزود: بررسی‌های ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، اهالی محله چند روزی می‌شود که مرد گمشده را ندیده‌اند و در بررسی‌های اولیه تیم پلیسی از بیمارستان‌ها و کلانتری‌ها اطلاعاتی از این مرد به دست نیامد؛ همچنین با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم مشخص شد، سامان آخرین‌ بار در خانه مادرش بوده و خارج نشده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: تحقیقات در رابطه با این پرونده فقدانی همچنان ادامه داشت تا اینکه برادر بزرگ سامان به اداره 4 پلیس آگاهی تهران رفت و به افسر پرونده گفت: از وقتی که سامان به شیشه اعتیاد پیدا کرد پرخاشگری او خیلی شدید شد و چندی قبل، یک خانه ویلایی برای مادرم و سامان گرفتم تا آنها در آنجا زندگی کنند اما این درحالی بود که برادرم به دلیل اعتیادی که داشت، مادرم را این اواخر کتک می‌زد.

وی افزود: روز حادثه بخاطر این موضوع به سامان هشدار دادم اما او به سمت من حمله‌ور شد که با یکدیگر درگیر شدیم و من در جریان این درگیری، برادر معتادم را روی زمین انداختم و با یک سیم مفتول او را خفه کردم. پس از قتل برادرم بالای سر جنازه او گریه کردم و سپس جسد سامان را در باغچه همان خانه ویلایی که برای مادرم تهیه کرده بودم، دفن کردم و حالا هم بخاطر عذاب وجدان خودم را به پلیس معرفی کردم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ متذکر شد: پس از اعتراف صریح مرد میانسال به قتل برادر معتادش، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی و کارشناسان تشخیص هویت راهی محل جنایت در پاکدشت شدند و جسد مرد گمشده را در باغچه خانه ویلایی کشف کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان