بازدید 7277
۷

حمله با چاقو به «امام جماعت» در استان مرکزی

فرمانده انتظامی استان مرکزی از جراحت امام جماعت روستای احمد آباد این شهرستان در پی حمله جوانی به وسیله چاقو خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵ 07 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار هادی رفیعی کیا گفت: شب گذشته، در پی حمله جوانی با چاقو به امام جماعت روستای احمد آباد شهرستان و جراحت وی، بررسی موضوع در دستور کار قرارگرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات و بررسی های پلیسی به عمل آمده، مشخص شد ضارب که یک جوان حدودا ۲۱ ساله و فاقد تعادل روحی و روانی و ساکن همان روستا است به وسیله چاقو به امام جماعت روستا حمله ور شده که در جریان این درگیری، روحانی روستا مجروح و جهت مداوا به بیمارستان منتقل می گردد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به مطلوب بودن حال و وضعیت جسمی امام جماعت روستای احمد آباد در بیمارستان گفت: ضارب که یک شخص بیمار روانی است، بلافاصله شناسایی و توسط پلیس دستگیر شد.

رفیعی کیا بیان کرد: فرد ضارب که بیمار روانی بودن، پس از حمله به امام جماعت روستا به سمت پارک رفته و قصد حمله به اهالی روستا را داشت که با اقدام به موقع از این اقدام ناکام ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۷
همه ما از دست شما روانی شده ایم ...
مردم عصبانی هستند.
تا کی توجیه؟
باشه
چرا اين آدم رواني اول به امام جماعت حمله كرده ؟!!
تو رو خدا انقدر با تحريف واقعيت، مردم را بدبين نكنيد.
دروغي كه همه مي دانند دروغ است ديگر دروغ نيست خودزني گوينده است.
جوان حدودا ۲۱ ساله و فاقد تعادل روحی و روانی!!!! دیگه تو گزارش کردن حقایق به یک دستاویزهایی چنگ می زنید که در آینده نزدیک تو تاریخ ثبت میشه و طنز تلخی خواهدشد جوری که تا نسل ها هیچ کس نتونه از خط فکری شما کوچترین دفاعی بکنه
در بحث حمله به روحانیون طی تحقیقات بعمل آماده یا طرف رو اشتباهی گرفتن یا ضارب تعادل روحی نداشته یا مشکل شخصی داشتن مدیون هستین اگه فکر کنید مردم از کمبود خودرو ورانت این عزیزان گرانی مرغ بالای صد تومن گوشت کیلویی ۵۰۰ تومن فقر بیکاری مشکل بزرگ مسکن عصبانی هستن.
همه چی خوبه و اگه بدی هم هست کار این امریکاست اصلا میدونین چیه؟آمریکا شاسی بلند داد به نمایندگان مجلس وگرنه این طفلان مسلم از کجا میدونستن شاسی بلند گرفتن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست