بازدید 6522

راز سیاه عروس با داماد و مادرشوهرش در بی‌ام و لوکس

کد خبر: ۱۱۷۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰ 06 May 2023

 مردی که به همراه مادر و همسرش قصد داشتند ۱۰۵کیلو افیون را در شهریار توزیع کنند در یک عملیات غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار کیوان ظهیری گفت: رسیدگی به این پرونده از یک ماه پیش و با تلاش کارآگاهان پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران شروع شد.

با اقدامات اطلاعات و تحقیقات نامحسوس، مأموران پلیس توانستند اعضای یک خانواده را که قرار بود از شهرستان‌های غربی کشور مقدار قابل توجهی موادمخدر را با خودروی بی‌ام و به شهریار منتقل کنند در یک رصد اطلاعاتی شناسایی کنند.

مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی قضایی و شناسایی متهمان در عملیاتی به محل تردد آنان در شهریار اعزام و در بازرسی از خانه متهمان که یک مرد و دو زن بودند، 105کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی درباره سابقه متهمان نیز گفت: مریم ۶۲ساله، فریبا ۳۲ساله و مهرداد ۳۶ساله که همگی با هم نسبت خویشاوندی دارند، دارای سابقه کیفری بوده و پیش از این نیز با همین عنوان بازداشت شده‌اند.

سردار ظهیری گفت: مقابله با قاچاقچیان موادمخدر در اولویت پلیس بوده و شهروندان هرگونه اخبار پیرامون توزیع مواد مخدر را می‌توانند از طریق سامانه تلفنی 110 به اطلاع پلیس برسانند تا نسبت به دستگیری فروشندگان موادمخدر اقدام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس