بازدید 4477
۴

کیفرخواست عاملان شهید الداغی صادر می‌شود

محمدعلی یاوری اظهار داشت: پرونده عاملان شهادت شهید حمیدرضا الداغی، شهید امر به معروف سبزوار به صورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲ 06 May 2023

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با پیگیری جدی دستگاه قضایی و شکایت رسمی اولیای دم، کیفرخواست عاملان شهادت شهید الداغی در روز‌های آینده صادر می‌شود.

محمدعلی یاوری اظهار داشت: پرونده عاملان شهادت شهید حمیدرضا الداغی، شهید امر به معروف سبزوار به صورت ویژه در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

وی با اشاره به تلاش‌های نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی، افزود: بلافاصله پس از حادثه‌ای که منجر به شهادت شهید الداغی شد نشست شورای تامین شهرستان سبزوار برگزار و با تشکیل پرونده، دادستانی به ماجرا ورود یافت و در کمتر از ۱۰ ساعت ۲ فرد شرور مزبور دستگیر شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار سبزوار گفت: با همکاری نهاد‌های انتظامی و امنیتی شهرستان، با افرادی که پرونده شرارت داشته‌اند برخورد شده است.

یاوری افزود: طی سال‌های گذشته و با راه اندازی قرارگاه مقابله با اراذل و اوباش، با راهبری دستگاه قضا و عزم و اراده دادستان و مجموعه امنیتی و اطلاعاتی، برخورد جدی با اراذل و اوباش شهر سبزوار صورت گرفته است.

شهید حمیدرضا الداغی، شامگاه هشتم اردیبهشت ماه، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آن‌ها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، به صورت ناجوانمردانه‌ای از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

شهید الداغی، متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
همشون اعدام.
باید بعد از اعدام جنازه ی آنها را بزان توی دیگ آب اینقدر بجوشه که محو بشه، حیفه این طور آدما جذب خاک بشن
اعدام
متاسفانه اعدام ، متاسفانه چونکه میتونستن جنایت به این وحشتناکی مرتکب نشن و زنده بمونن ، و کاش افرادی که با به یغما بردن امکانات و منابع مملکت باعث پدیده فقر مادی و فرهنگی و اجتماعی و پیدایش اراذل و اوباش به این شکل شدن ، توسط خدا و مردم روزی اعدام بشن .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار