بازدید 1461

معاون رئیسی: باید به دولت اعتماد کرد

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: دولت مردمی برای تحول گرایی در جامعه آمده است و در یک سال گذشته اتفاقات خوبی در کشور رخ داده که باید آن را دید.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 03 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، " سید محمد حسینی " سه شنبه شب در نشست جمعی از آموزگاران البرز به مناسبت روز معلم در کرج از زحمات معلمان قدردانی کرد و افزود: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در این مدت کم نگذاشته است و همچنان تلاش می کند تا رشد اقتصادی و ساخت مسکن که چندین سال در کشور نداشتیم به نتیجه برسد.

وی یادآورشد: دولت تلاش کرد تا پروژه های ۹۰ درصدی که در کشور متوقف شده بود و نیاز به یک حمایت داشت، به نتیجه برسد.

حسینی با بیان اینکه سرمایه گذاری برای کارهای عمرانی در کشور شروع شده است، بیان کرد: در سیاست خارجی هم اتفاقات خوبی افتاده است.

وی ادامه داد: سال اول دولت با مشکلات مختلفی از جمله تجمع های اعتراض آمیز، خشکسالی مواجه بود لذا باید واقعیت ها را پذیرفت و به دولت اعتماد کرد.

وی به انتظارات معقول و منطقی در جامعه پرداخت و افزد: انقلاب توسط معلمان بزرگی همچون شهیدان رجایی ، باهنر ، شهید مطهری و مقام رهبری صورت گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار کرد: نیازهای البرز به دولت انتقال داده می شود و معلمان نیز برای هوشیار کردن دانش آموزان نسبت به فضای مجازی اقدام کنند.

وی عنوان کرد: دولت رتبه بندی را که قرار بود اجرای آن سه سال طول بکشد، ظرف مدت سه ماه انجام داد لذا این مدت کوتاه با کاستی ها و مشکلاتی روبرو می گردد.

حسینی تسلط معلمان بر فرآینده نکات آموزشی و تربیتی را ضروری خواند و تاکید کرد: با توجه به فضای مجازی تسلط معلمان بر مسایل باید بیشتر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی