بازدید 4636

وزارت ورزش درپی ماست‌مالی حکم ابطال انتخابات دوچرخه‌سواری

کد خبر: ۱۱۷۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۶ 03 May 2023

دیوان عدالت اداری طی حکمی انتخابات فدراسیون فدراسیون دوچرخه سواری ایران را ابطال کرد و این حکم به وزارتخانه ابلاغ شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ حالا مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان این حکم صربح را تفسیر کرده و می‌گوید: انتخابات دوچرخه‌سواری باطل نشده و در دیوان عدالت اداری در دست بررسی است!

مرتضی فلاح درباره‌ شکایت نامزد انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری از وزارت ورزش و ابطال انتخابات این فدراسیون بیان کرد: هنوز تصمیمی ابلاغ نشده و نمی‌دانم چرا چنین برداشت‌هایی شده که انتخابات باطل شده است!

وزارت ورزش درپی ماست‌مالی حکم ابطال انتخابات دوچرخه‌سواری

آقای صانعی، کاندیدای ریاست فدراسیون دوچرخه‌سواری دادخواستی داده و در شعبه ۳۵ دیوان عدالت اداری در حال رسیدگی است. او در دادخواست خود تقاضای دستور موقت کرده و قاضی این دستور موقت را پذیرفته اما این دستور موقت دال بر ابطال انتخابات نیست.

او افزود: دیوان عدالت اداری ادله آقای صانعی و ادله‌ای را که وزارت ورزش ارائه می‌کند، بررسی خواهد کرد که درست است یا نه و سپس رای نهایی را صادر می‌کند.

فلاح در پاسخ به این پرسش که موضوع شکایت چه چیزی است، گفت: فردا موضوع را بررسی می‌کنیم اما هنوز انتخابات باطل نشده و در حال رسیدگی است و در حال بررسی لوایح است. از ما پاسخ خواسته‌اند و ما هم باید پاسخ بدهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست