بازدید 2287

با هتل هما تهران بیشتر آشنا شوید

اگر برای شما هم جالب است که علت تغییر نام هتل هما تهران را بدانید، همچنین با تاریخچه آن آشنا شوید؛ پس تا انتهای این نوشته همراه ما شوید تا به معرفی کامل هتل و امکانات آن بپردازیم.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲ 24 July 2023

بدون شک در میان هتل های قدیمی تهران می‌توان نام هتل هما را قرار داد. این هتل با گذشت سال‌ها، هنوز هم خدمات و امکانات رفاهی مختلفی در سطح استانداردهای روز دنیا به مهمانان خود ارائه می‌کند. هتل 5 ستاره هما، زیر مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هما بوده و در منطقه خوش آب و هوای ونک تهران ساخته شده است. برخی از واحد‌های اقامتی آن چشم‌اندازی به شهر و برخی دیگر منظره رشته کوه زیبای البرز را در پیش روی خود دارند. هتل هما در ابتدا با نام هتل شرایتون فعالیت خود را آغاز کرد؛ اما در ادامه نام آن به هما تغییر یافت. اگر برای شما هم جالب است که علت تغییر نام هتل هما تهران را بدانید، همچنین با تاریخچه آن آشنا شوید؛ پس تا انتهای این نوشته همراه ما شوید تا به معرفی کامل هتل و امکانات آن بپردازیم.

هتل پنج ستاره هما تهران کجاست؟

هتل لوکس هما، بالاتر از میدان ونک، خیابان ولیعصر (عج) و در خیابان شهید خدامی واقع شده است. موقعیت جغرافیایی این هتل بسیار عالی بوده و با توجه به قرار گرفتن در معروف‌ترین خیابان تهران و طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه یعنی ولیعصر، دسترسی بسیار آسانی به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی و تجاری پایتخت دارد.

از طرفی اگر با هدف سفر تفریحی به تهران آمده باشید، هتل هما تهران یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای محل اقامت شما خواهد بود. در واقع علاوه بر این که به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی بسیاری همچون موزه زمان، موزه پول، پارک ملت و ساعی نزدیک است، ایستگاه اتوبوس ونک و مترو میرداماد فاصله کمی از هتل داشته و امکان تردد در شهر تهران با وسایل حمل و نقل عمومی را برای شما آسان‌تر می‌کند.

با هتل هما تهران بیشتر آشنا شوید

با تاریخچه هتل هما تهران آشنا شوید!

طراحی و ساخت هتل 5 ستاره هما در سال 1352 توسط یک تیم آمریکایی انجام شد. نوع معماری این هتل در همان سال‌ها یکی از معماری‌های مدرن جهان به شمار می‌رفت که برای اولین‌بار در خاورمیانه اجرا شده بود. هتل هما تهران در ابتدا با عنوان هتل شرایتون فعالیت خود را شروع کرده و یکی از هتل‌های زیر مجموعه شرکت بین‌المللی شرایتون محسوب می‌شد.

در سال 1937 شرکت شرایتون از برند‌های معروف هتل‌سازی در دنیا با ساخت هتل‌های زنجیره‌ای در کشور آمریکا، فعالیت خود را آغاز کرد. پس از انقلاب 1357 ایران، مدیریت هتل شرایتون به شرکت هواپیمایی ایران یعنی هما واگذار شد. البته در سال 1391 مالکیت مجموعه هتل‌های هما توسط سازمان تأمین اجتماعی ایران خریداری شده و در حال حاضر نیز زیر نظر این شرکت فعالیت می‌کنند.

سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل هما چگونه است؟

ساختمان هتل پنج ستاره هما تهران در 16 طبقه با 177 واحد اقامتی ساخته شده است. به طور کلی 6 نوع اتاق و سوییت در این هتل وجود داشته که شامل اتاق دبل هما کلاس، اتاق سوئیت هما کلاس، اتاق توئین هما کلاس، اتاق توئین، اتاق دبل و اتاق جونیور سوئیت می‌شود.

البته تمامی سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل هما، امکانات رفاهی لازم همچون مبلمان راحتی، صندلی، تلویزیون ال‌سی‌دی، یخچال، کتری، مینی‌بار، سرویس بهداشتی و... را برای میزبانی از مسافران دارد. چشم‌انداز اتاق‌ها رو به شهر تهران و کوه‌های اطراف بوده و اگر در سوئیت‌های رویال طبقه 15 اقامت کنید، شاهد مناظر زیبایی خواهید بود.

با هتل هما تهران بیشتر آشنا شوید

رستوران و کافی‌شاپ هتل لوکس هما تهران

کافی‌شاپ هتل هما با فضای داخلی کلاسیک دهه 50، حس نوستالژی زمان‌های گذشته را برای شما تداعی می‌کند. اگر به دنبال یک محیط دنج و آرام برای استراحت و نوشیدن یک فنجان قهوه هستید، حتما در سفر خود به تهران، سری به این کافی‌شاپ بزنید.

ظرفیت کافی‌شاپ هتل هما تهران در حدود 60 نفر بوده و علاوه بر مهمانان هتل به سایر مراجعین نیز خدمات ارائه می‌کند. از طرفی در این هتل مجلل 3 رستوران مجزا قرار داشته که یکی از رستوران‌های خوب هتل را می‌توان رستوران روباز آن در کنار استخر دلفین نام برد. البته اگر به طبقه 16 هتل بروید، می‌توانید در رستوران زیبایی که در این طبقه قرار گرفته غذا‌های لذیذ ایرانی و فرنگی را میل کرده و از چشم‌انداز شهر تهران به‌خصوص در شب لذت ببرید. در نهایت رستوران گلستان در طبقه منفی یک با سرو غذا‌های باکیفیت پذیرای مهمانان خواهد بود.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل هما

در این هتل قدیمی تهران ،امکانات ورزشی و تفریحی بسیار خوبی برای سرگرمی مهمانان هتل پیدا می‌شود. سالن بدن‌سازی، سالن ماساژ استخر، سونا و جکوزی و زمین تنیس تنها بخشی از امکانات مجموعه ورزشی هتل هما هستند که حتی اگر در هتل اقامت نداشته باشید هم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود، پس از یک گشت‌وگذار طولانی در شهر تهران وقتی به هتل برگشتید سری به استخر یا سالن ماساژ زده و خستگی کل روز را از تن خود بیرون کنید.

با هتل هما تهران بیشتر آشنا شوید

رزرو هتل های تهران در فلای تودی

همان‌طور که به آن اشاره شد؛ یکی از هتل‌های 5 ستاره ایران و تهران، هتل هما نام دارد. این هتل لوکس در سال 1354 در حوالی میدان ونک به بهره‌برداری رسید. هتل هما تهران با 16 طبقه و 177 واحد اقامتی با معماری مدرن و زیبا که چشم‌اندازی بی‌نظیر به رشته‌کوه‌های البرز، پایتخت و باغ اختصاصی هتل دارند، آماده میزبانی از مسافران این شهر است. از طرفی هتل به شاهراه‌های اصلی تهران نزدیک بوده و دسترسی آسانی به جاذبه‌های فرهنگی، تفریحی، تاریخی و مراکز تجاری و اقتصادی شهر برای شما فراهم می‌کند.

اگر قصد اقامت در هتل های تهران را دارید؛ پس همین حالا به سایت فلای تودی مراجعه کرده و با بهترین قیمتها و کمترین زمان ممکن، اتاق یا سوییت موردنظرتان را رزرو کنید. نظر شما در مورد هتل هما چیست؟

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست