بازدید 2501

آتش زدن پرچم‌های اتحادیه اروپا و ناتو در ایتالیا

راهپیمایی روز جهانی کارگر در ایتالیا روز دوشنبه با دیگر کشورهای قاره سبز متفاوت بود به طوری که تظاهرکنندگان خشمگین پرچم‌های اتحادیه اروپا و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) را در این کشور آتش زدند.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 02 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از رسانه‌های ایتالیا، اکثر مردم در این کشور با سیاست‌های جنگ طلبانه دولت این کشور مخالف هستند.

راهپیمایان روز جهانی کارگر در شهر رم، برای نشان دادن مخالفت خود با ارسال تسلیحات جنگی به اوکراین و نیز کمک مالی به کی‌یف، پرچم‌های اتحادیه اروپا و ناتو را به آتش کشیدند.

همچنین در تورین ایتالیا هم معترضان ضد دولتی با در دست داشتن عروسک‌هایی برای تمسخر جورجیا ملونی نخست وزیر ایتالیا راهپیمایی کردند.

در شهر پوتنزا در جنوب این کشور هم سه اتحادیه اصلی تظاهراتی در اعتراض به دولت راست‌گرای ملونی نخست‌وزیر ایتالیا برگزار کردند.

سال گذشته نیز در جریان راهپیمایی روز جهانی کارگر، هزاران معترض ایتالیایی با تروریست خطاب کردن ناتو، علیه سیاست‌های سازمان پیمان آتلانتیک شمالی و حمایت از جنگ اوکراین و تحریم‌های روسیه شعار دادند.

روز دوشنبه همزمان با روز جهانی کارگر در سایر کشورهای اروپایی مانند فرانسه، آلمان، سوئیس، انگلیس و هلند نیز تظاهرات گسترده کارگران و اتحادیه‌های اصناف برگزار شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان