بازدید 4251

دستگیری قاتلان مرد باغدار در عملیات ۱۰ساعته

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عملیات ۱۰ساعته شناسایی و دستگیری ۲ نفر که به‌خاطر طلب ۵میلیون تومانی خود یک مرد باغدار را به قتل رسانده و متواری شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۱۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱ 29 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع قتل در یکی از باغ‌های اطراف خیابان آتشگاه بلافاصله مأموران کلانتری در محل حادثه حضور پیدا کردند و در ادامه تیمی از کارآگاهان مجرب اداره جنایی پلیس آگاهی و تیم بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت در محل حضور یافتند.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد مقتول فردی 44ساله و صاحب باغ است که پس از مشاجره با کارگران سابق خود که برای وصول طلب 5میلیون تومانی خود به آنجا مراجعه کرده بودند با ضربات چاقو از سوی کارگران به قتل می‌رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی از کارگران حاضر در باغ محل سکونت قاتلان را پیدا کرده بلافاصله به محل رفتند که مشخص شد متهمان پیش از حضور مأموران آنجا را ترک کردند.

وی گفت: پس از اطلاع از متواری شدن متهمان بلافاصله اقدامات علمی برای یافتن ردی از آنان آغاز شد و این افراد در رصد هوشمندانه کارآگاهان قرار گرفتند تا اینکه کمتر از 10 ساعت پس از وقوع حادثه قاتلان مرد باغدار هنگام استراحت در یکی از شهرک‌های حاشیه شهر تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان اصفهان منتقل شدند.

سرهنگ حسین ترکیان با بیان اینکه متهمان 2 جوان 19 و 20 ساله هستند اظهار داشت: جوان 19ساله که عامل اصلی قتل بود در اعترافات خود عنوان کرد؛ "به‌همراه دوستم برای وصول طلب 5میلیون تومانی خودم نزد صاحب باغ رفتم که وی از پرداخت طلبم امتناع و شروع به فحاشی کرد و وقتی با اصرار من مواجه شد با سم‌پاش به صورتم سم پاشید که این کارش مرا حسابی عصبانی کرد دیگر چیزی نفهمیدم و خون جلوی چشمانم را گرفته بود با چاقویی که از قبل با خودم آورده بودم او را به قتل رساندم و بعد هر دو از باغ خارج شدیم".

وی خاطرنشان کرد: با اعتراف صریح متهمان و جمع‌آوری آثار و ادله لازم پرونده تشکیل شد و هر دو متهم دستگیرشده برای رسیدگی قانونی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
آخرین اخبار
وب گردی