بازدید 6582

دمای هوا در زنجان به زیر صفر می‌رسد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: از اواسط هفته جاری دمای هوا در مناطق مختلف زنجان کاهشی خواهد شد به طوری که در نقاط سردسیر و کوهستانی استان به زیر صفر می رسد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 29 April 2023

به گزارش «تابناک»، حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این شرایط جوی تا آخر هفته جاری در استان حاکم خواهد بود، به کشاورزان توصیه کرد: محصولات خود را در برابر دمای پایین و وزش باد نسبتا شدید محافظت کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است و از بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد همراه خواهد شد، افزود: از امشب بارش های پراکنده باران در استان آغاز می شود و این شرایط روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

سلطانی اظهار کرد: میزان بارش ها از روز یکشنبه افزایش می یابد و روز چهارشنبه هفته جاری نیز بارندگی ها قابل توجه خواهد بود.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه گرمتر شده است.

سلطانی با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای مختلف استان، خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان هفت و ۲۵ درجه، خرمدره هفت و ۲۸، ابهر هشت و ۲۷ درجه، آببر ۲۷ و ۳۷ درجه، سلطانیه ۹ و ۲۵ درجه، قیدار هشت و ۲۵ درجه و ماهنشان ۱۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست