بازدید 2428
۱

کنعانی: پایان نکبت و روز آزادی فلسطین⁩ نزدیک است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: برغم ظلم ۷۵ ساله بر ملت مظلوم فلسطین، رژیم آپارتاید امروز بیش از پیش دچار تشتت، اختلاف و اضمحلال درونی و بحران هویت جعلی خویش است و پایان نکبت و روز آزادی فلسطین نزدیک است.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 28 April 2023

 

 به گزارش تابناک، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه به موضع گیری درباره سالگرد موجودیت جعلی رژیم صهیونیستی پرداخت.

در رشته توییت سخنگوی امور خارجه آمده است: روز تأسیس رژیم شوم اسرائیل، روز اشغال یک کشور و سرزمین ملتی دیگر (فلسطین) است که از آن به «روز نکبت» (یوم النکبة) یاد می‌کنند.

وی اعلام کرد: برخلاف آنچه صهیونیست‌ها و حامیان غربی آن‌ها می‌گویند، اسرائیل یک دولت دمکراتیک نیست که در سرزمینی بدون ملت شکل گرفته باشد، بلکه ارتشی اشغالگر است که بر سرزمین ملتی دیگر مسلط شده و دولتی قومی و نژادی تشکیل داده است.

کنعانی بیان کرد: آمریکا و اروپا می‌بایست از خود شرمنده باشند که هم در اشغال سرزمین یک ملت کمک کردند، هم در تاسیس یک دولت نژادی مشارکت تعیین کننده داشتند و هم 75 سال چشم خود را بر فاحش‌ترین جنایات ضدبشری این رژیم غاصب بسته اند و در کنار ظالم ضد مظلوم ایستادند.

کنعانی اعلام کرد: برغم ظلم 75 ساله بر ملت مظلوم فلسطین، رژیم آپارتاید امروز بیش از پیش دچار تشتت، اختلاف و اضمحلال درونی و بحران هویت جعلی خویش است و پایان نکبت و روز آزادی فلسطین نزدیک است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱
45 سال دارید همینو میگید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم