بازدید 2376
۴

آمادگی روسیه برای کمک به برقراری صلح در سودان

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در نشست شورای امنیت برای بررسی تحولات سودان، بر آمادگی مسکو برای کمک به خارطوم به منظور برقراری صلح تأکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 26 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت که کشورش همیشه آماده است تا به سودان برای غلبه بر مشکلات کنونی و بازگشت به مسیر صلح کمک کند.

بر اساس این گزارش، «آنا یوستیگنیوا» در سخنرانی در نشست شورای امنیت سازمان ملل که روز سه شنبه برای بررسی وضعیت سودان برگزار شد، افزود: مایلیم بر آمادگی مستمر روسیه برای ادامه کمک به کشور دوست سودان برای غلبه بر مشکلات کنونی و بازگشت به مسیر صلح و توسعه پایدار تأکید کنیم.‌

این دیپلمات ارشد روس با بیان اینکه توافقات آتش‌بس نمی‌تواند به طور کامل نبرد در سودان را متوقف کند، گفت: ما به توافقات پایان هفته گذشته برای برقراری آتش‌بس اشاره می‌کنیم که در مجموع به کاهش شدت خصومت‌ها در سودان کمک کرد، اگرچه نتوانسته است به طور کامل آن را متوقف کند.‌

وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: بسیاری از بازیگران خارجی به طور مصنوعی انتقال قدرت به نیروهای غیرنظامی در سودان را تسریع کرده‌اند. این طرف‌های خارجی تصمیمات متعددی را تحمیل کرده‌اند که هیچ مقبولیتی در جامعه سودان و در میان شهروندان این کشور نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مرگ بر روسیه و پوتین و چین
چقدر خندیدم خودش جنگاوکراین رو شروع کرده دنبال آشتی تو سودانه
خود روسیه از یک طرف حمایت کرده و باعث شورش شده حالا میگه برای صلح در سودان و میانجیگری اماده است ( مرگ بر پوتین )
روسیه اگه میتونه از کشتار مردم خودش جلوگیری کنه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار