بازدید 2436
۱

محبوبیت بایدن در شیب نزولی قرار گرفت

میزان محبوبیت رئیس جمهور آمریکا به واسطه شرایط اقتصادی در این کشور بار دیگر کاهش یافت.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۷ 20 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از رویترز، نتایج یک نظرسنجی جدید از افت محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا به واسطه بحران اقتصادی در این کشور حکایت دارد.

همزمان با شرایط نامساعد اقتصادی در آمریکا، نتایج نظرسنجی جدید نشان داد که استقبال عمومی جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در این ماه به ۳۹ درصد کاهش یافت و به پایین ترین سطح ریاست جمهوری وی نزدیک شد،

نتایج این نظرسنجی جدید نشان داد میزان محبوبیت رئیس‌جمهور آمریکا در مقایسه با رقم ۴۲ درصدی ماه قبل کاهش محسوسی را به همراه داشته است. محبوبیت بایدن از زمان ورود به کاخ سفیید به طور پیوسته روندی کاهشی داشته است و در اواسط سال ۲۰۲۲ به ۳۶ درصد رسید.

از هر ۵ نفر از شرکت کنندگان در نظرسنجی رویتر-ایپسوس یک نفر شرایط اقتصاد آمریکا را به عنوان بزرگترین مشکل پیش روی کشور اعلام کرد.

بایدن جمعه گذشته نامزدی خود در انتخابات ۲۰۲۴ را اعلام کرد، اما هنوز به طور رسمی کارزار انتخاباتی خود را آغاز نکرده است.اگرچه میزان تایید عملکرد بایدن پایین‌تر از حد استاندارده است اما انتظار نمی رود که او برای نامزدی حزب دموکرات با رقابت جدی روبرو شود.

دونالد ترامپ که در سال ۲۰۲۴ نیز بار دیگر رقیب بایدن است، بیشتر دوره ریاست جمهوری خود را با سطح محبوبیت پایینی سپری کرد و محبوبیت وی در دسامبر ۲۰۱۷ به ۳۳ درصد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ومحبوبیت مسئولین ما در سربالایی صعودی قرار گرفته !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی