بازدید 3745
۱

موج جدید اخراج کارمندان آمازون در راه است

آمازون تصمیم دارد کارمندان در بخش آگهی ها را اخراج کند. این اقدام بخشی از تلاش شرکت برای کاهش هزینه های آن تحت مدیریت اندی جسی است.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ 19 April 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از گیزموچاینا، هرچند تعداد کارمندان اخراجی مشخص نیست اما به نظر می رسد مدیران تصمیم دارند منابع را به حوزه های دیگری اختصاص دهند تا مزایا برای مشتریان را به حداکثر برسانند و سلامت بلند مدت کسب و کار را تضمین کنند.

این تصمیم در حالی گرفته شده که آمازون در حال اجرای بزرگترین فرایند اخراج کارمندان در تاریخچه فعالیت ۲۹ ساله خود است. تصمیم به اخراج کارمندان پس از آن گرفته شده که قبلا در ۲ مرحله، ۹ و ۱۸ هزار کارمند اخراج شده اند. آمازون علاوه بر اخراج کارمندان در بخش های خرده فروشی، تجهیزات، استخدام و منابع انسانی در بخش های آگهی، ابررایانشی، سرویس پخش توئیچ و منابع انسانی نیز تعداد نیروهای خود را کاهش می دهد.

فرایندهای اخراج کارمندان آمازون بخشی از یک روند وسیع در صنعت فناوری است زیرا بسیاری از شرکت ها مشغول ارزیابی دوباره نیازهای نیروی کار خود نسبت به دوران پاندمی کووید۱۹ هستند.

شرکت هایی که به شدت به نیروهای حاضر در محل کار اتکا داشتند، مشغول بررسی استراتژی های خود هستند و بسیار تصمیم دارند همچنان دورکاری کارمندان را ادامه دهند. این تغییر به اخراج نیروی انسانی در برخی حوزه ها شد و از سوی دیگر فرصت های جدیدی در بخش های دیگر به وجود آورد.

با وجود فرایند عظیم اخراج ها پیش بینی می شود صنعت فناوری در سال های آینده همچنان به استخدام نیرو ادامه دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اخراج تو کشورهای با اقتصاد شفاف به خاطر اینه که نمی تونند بی حساب و و بدون پشتوانه مثل استاد رئیسی ما پول چاپ کنند و الکی و بدون هیچ خروجی به کارمندان دولت 30 سال حقوق مفت بدند!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی