بازدید 3069

کُری درودگر علیه آجرلو: یک دهم پولی که گفت را درنیاورد

یک دهم درآمدی را که گفته را هم در نیاورد. آجرلو می‌خواست حق پخش بگیرد و به او اطلاعات غلط دادند. کسی که به آجورلو اطلاعات غلط داد بزرگترین بدهکار تبلیغات محیطی لیگ بود.
کد خبر: ۱۱۷۱۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸ 19 April 2023

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ که سال گذشته به آجرلو بابت برنامه‌های مدیریتی در استقلال برای درآمدزایی هشدار داده بود، گفت: آجرلو یک دهم درآمد گفته شده را هم در نیاورد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ درودگر در واکنش به اینکه از اولین افرادی بود که درباره کادر مدیریتی استقلال (دوره مدیریت آجرلو) هشدار داد و امروز مشخص شده آن‌ها عملکرد خوبی نداشتند گفت: افتخار می‌کنم که همیشه به مردم راست گفتم. هواداران استقلال بدانند که هیچ خصومتی ندارم. چیزی که می دانستم اتفاق می‌افتد را بیان کردم و آن هم اتفاق افتاد. این نابسامانی‌ها یک روزه شروع نشده است و از قبل وجود داشته است. امیدوارم تغییراتی در سطح مدیریت در باشگاه‌های بزرگ کشور رخ دهد. پرسپولیس خوب کار می‌کند، سپاهان برنامه‌ریزی خوبی دارد و تیم‌های دیگر مدیریت خوبی دارند. باید مدیریت استراتژیک در تیم حاکم باشد. از مسئولین گیلان و مازندران خواهش می‌کنم که از تیم‌های ملوان و نساجی حمایت کنند. 

او درباره مهلت دریافت خسارت سازمان لیگ از استقلال گفت: از مهلت آن ۴۵ روز گذشته است و اعتراضی نداشته‌اند. آن زمان ۲۹ میلیارد بدهی بود. سازمان لیگ با استقلال همراهی کرده است که به این تیم کمک شود.

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ درباره درآمد سازمان لیگ از تبلیغات محیطی گفت: از درآمد امسال خبرندارم اما ۲۲۴ میلیارد سال گذشته به دست آمد که جزئیات آن را آقای شکاری می‌داند.

درودگر درباره ادعای آجورلو در خصوص به دست آوردن درآمد برای باشگاه استقلال گفت: یک دهم درآمدی را که گفته را هم در نیاورد. آجرلو می‌خواست حق پخش بگیرد و به او اطلاعات غلط دادند. کسی که به آجورلو اطلاعات غلط داد بزرگترین بدهکار تبلیغات محیطی لیگ بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل