بازدید 5416
۵

اعمال افزایش حقوق کارگران در بخش خصوصی و دولتی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان اعمال میزان افزایش حقوق کارگران، گفت: افزایش ۲۷ درصدی حقوق کارگران ابلاغ و توسط بخش‌های خصوصی و دولتی هم اعمال شده است، البته شاید پرداخت نشده که از ماه‌های آینده پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 18 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از حضور در نشست امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رئیس کمیسیون بهداشت از ما خواستند که برنامه‌های تحولی سال ۱۴۰۲ را در کمیسیون ارائه کنیم که خوشبختانه همکاران ما در حوزه‌های مختلف و صندوق‌های متعدد برنامه‌های خود را تشریح و ارائه کردند و به نظر می‌رسد مورد استقبال اعضای کمیسیون قرار گرفت و قرار است در چارچوب سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در حوزه تأمین اجتماعی، تعاون و سایر سیاست‌ها، طراحی‌های لازمی که به عمل آمده، اجرایی شوند.
 
وی افزود: برای اجرای شعار سال به تمامی همکارانمان تکلیف کردیم که حداقل رشد تولید در بخش‌های مختلف صندوق‌ها و در حوزه صنعت، نفت، گاز و پالایشگاه و تأمین دارو و سیمان حداقل 15 درصد باشد و به نظر می‌رسد که با تحقق این افزایش‌ها، هزینه تولید تعدیل خواهد شد و امیدواریم که منجر به مهار تورم شود و به طور قطع با رشد تولید هزینه‌ها هم کاهش می‌یابد.
 
مرتضوی درباره زمان اعمال میزان افزایش حقوق کارگران، گفت: افزایش ۲۷ درصدی حقوق کارگران ابلاغ و توسط بخش‌های خصوصی و دولتی هم اعمال شده است، البته شاید پرداخت نشده که از ماه‌های آینده پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
افزایش تولید کالا تو ایران سبب کاهش قیمت کالا نمیشه.
تولید کنندگان داخلی تا وقتی دلار ارزون بود و واردات انجام میشد زار میزدن و از حاکمیت میخواستن تا واردات کالا رو ممنوع کنه و قول داده بودن با قطع واردات، کالاهای تولیدیشون رو با کیفیت بالا و قیمت پایین به مردم میدن. چی شد؟؟ همش وعده توخالی و پوچ
تولید کننده تو ایران نه انصاف داره نه وجدان و تا جایی که بتونه پوست مردم رو میکنه. مگه نمیگین پارسال تولید لوازم خانگی رشد تولید داشته پس چرا ارزون نشد و گرون تر شد؟؟؟؟
نشستین پشت میزاتون و فلسفه بافی و خیالبافی میکنین و فریب یه مشت کاسب بی وجدان رو که خودشون رو تولید کننده جا زدن میخورین.
ولی واقیت تو بازار با تخیل شما فرق میکنه.اگه خوابید بیدار شید اگه بیسواد و بی عرضه هستین کنار بکشین.
آقای وزیر پدر کارگر را در آوردید
والا ما که حقوقمان نصف هم شد هیچ کس هم پاسخ گو نیست میگن می خوای بخا نمی خوای نخا برو به سلامت با 16سال سابقه ومدرک فوق حدود 4تومن
این افزایش حقوق نیست تورم زدایی کنید کاهش حقوقه اونهم کاهش شدید
بابا اینکه همان وزیر جهاد کشاورزی روحانی محمود حجتی است بنظرم ماسک زده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی