بازدید 1989
۲

از هیچ‌اقدامی برای دفاع از کشور چشم‌پوشی نخواهیم کرد

جانشین نیروی زمینی ارتش گفت : امروز آمادگی و توان رزم ارتش در طول سال‌های حیاتش منحصر به فرد است و نیرو‌های مسلح به بالاترین سطح اقتدار و توانمندی دست یافته‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶ 18 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه بر لبیکی که به رهبر کبیر انقلاب در سال ۵۸ گفته‌ایم، مصمم‌تر و محکم‌تر از گذشته پایبند هستیم، گفت: در روز‌هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از گروهک‌ها در تلاش برای انحلال ارتش بودند، امام راحل آن فرمان تاریخی را در ۲۹ فروردین صادر کرد و نیرو‌های ارتش نیز با لبیک به این فرمان تاکنون در خدمت دفاع از نظام و استقلال کشور هستند.

امیر سرتیپ نعمتی تصریح کرد: با دوراندیشی که بنیانگذار کبیر انقلاب داشت و با صدور این فرمان، روح جدیدی در ارتش دمید و توانی مضاعف در رگ‌های این نیروی نظامی جریان یافت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امام خمینی (ره) ارتشی را احیا کرد که تولد خود را در ۲۹ فروردین همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب جشن می‌گیرد، نیرویی که ۴۸ هزار شهید گلگون کفن در هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم انقلاب اسلامی کرد و در هر دوران توانست برای دفاع از این نظام و مردم بایستد و در صحنه حضور یابد.

امیر سرتیپ نعمتی با اشاره به منویان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ارتش مصداق بارز "اشدعلی الکفار و رحما بینهم" است، گفت: نیرو‌های جان بر کف و غیور ارتش طی سال‌های گذشته در هر صحنه‌ای که مردم نیاز داشتند حاضر شدند، از سیل سرپل ذهاب تا مقابله با ویروس منحوس کرونا و در این مسیر از هیچ جانفشایی دریغ نکرد.

نعمتی تصریح کرد: امروز ارزیابی دوستان و دشمنان از ارتش نشان می‌دهد که این نیرو نظامی در اوج آمادگی و توانمندی قرار دارد و ما از خدمت در ارتش و برای این مردم به خود می‌بالیم.

جانشین فرمانده نزاجا ادامه داد: دشمنان نظام در تلاشند تا به ما ضربه بزنند و ما را با چالش‌های جدی مواجه سازند، اگر دشمنان تاکنون نتوانسته‌اند تعرضی به جمهوری اسلامی ایران داشته باشند، به خاطر توان بازدارندگی نیرو‌های مسلح است و در عمل ثابت کرده‌ایم در دفاع از کشور با هیچ کشوری مماشات نخواهیم کرد و از هیچ حرکت و اقدامی برای دفاع از خودمان چشم پوشی نخواهیم کرد و با حداکثر توان و قدرت مدافع نظام، مملکت و مردم خواهیم بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
برای دفاع از مردم در برابر گرانی و ظلم هم دفاع کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۹
تو هنوز نمودونی داخل کشور هر قسمت وارگان چه وظیفه ای داره گروهی چه ربطی داره به ارتش
ارتشی ها کمترین حقوق رو نسبت به سایر یکانهای نظامی میگیرن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی