بازدید 2702
۵

دادگاه متهمان حوادث زاهدان برگزار می‌شود

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان وبلوچستان گفت: با توجه به اینکه اظهارات شکات و متهمان قضائی حوادث هشتم مهر زاهدان اخذ شده، دادگاه رسیدگی این موضوع اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳ 14 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، ابوالفضل ماهگلی، شامگاه پنج‌شنبه به خبرنگاران، افزود: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده ما در دادسرا و کارشناسی‌های انجام شده، مشخص شد برخی از افرادی که اقدام به تیراندازی کردند، در این زمینه دچار افراط و تفریط شده‌اند.

وی اضافه کرد: در این راستا پرونده‌ای در همان مراحل اولیه واقعه تشکیل شد و به افرادی که در این خصوص آسیب دیده و خانواده‌ها و اولیای دم اشخاصی که در این حادثه جان خود را از دست داده بودند اعلام شد که برای تکمیل پرونده به دادسرا مراجعه کنند و در این راستا دادسرا وظایفی را که بر عهده داشته داشته انجام داده است.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان گفت: با مراجعه خانواده‌ها، اظهارات شکات و متهمان اخذ و در ادامه قرار و کیفر خواست صادر و در نهایت پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده که با توجه به وقت رسیدگی تعیین شده در نیمه اردیبهشت‌ماه امسال، دادگاه اولیه با حضور شکات و متهمان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان از تأخیر در روند رسیدگی و عدم اطلاع رسانی از وضعیت پرونده حادثه هشتم مهرماه مرکز سیستان و بلوچستان انتقاد کرده بود و خواستار تسریع در روند رسیدگی این پرونده توسط قوه قضائیه شده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
***در این زمینه دچار افراط و تفریط شده‌اند.***
خدایی وجدانن اصلا برای کسی که دوره دیده و سلاح در دست دارد قابل قبول است اگر یک نفر این کار رو کند میتوان جنون و ... فرض کرد نه چندین نفر اگر آخرتی باشد باید پاسخگو باشید
همیشه مقصران اصلی و مسببان این جنایتها از محاکمه و مجازات در امان بودند .
خسته نباشید
۲ سال دیگه صبر کنید
ببینیم می تونید مردم زاهدان رو برای اولین بار راضی کنید
عین پرواز اوکراین .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم