بازدید 3550
۶

چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی واریز نشده‌‌است؟

حقوق بازنشستگان در فروردین مانند سال قبل پرداخت شد نه بر اساس مصوبه جدید انتخاب نوشت: رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص دلیل عدم پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بر اساس رقم جدید در فروردین‌ماه توضیح داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 13 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، علی دهقان کیا با اشاره به پرداخت حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: طبق روال گذشته حقوق بازنشستگان از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفباء آغاز می‌شود و تا پایان هر ماه ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: نخستین حقوق بازنشستگان این سازمان در سال جاری از بیستم فروردین‌ماه آغاز شده است و این روند تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در فروردین‌ماه افزایش یافته است یا خیر، گفت: بازنشستگان در فروردین‌ماه، همانند سال گذشته حقوق خود را دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص چرایی عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار ادامه داد: باید ابلاغ حقوق جدید بازنشستگان توسط دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر شود و با توجه به اینکه تا پانزدهم‌ماه جاری همه جا تعطیل بود و تکلیف بازنشستگان سایر سطوح مشخص نبود به همین جهت سازمان تامین اجتماعی احکام حقوقی جدید بازنشستگان را صادر نکرده است و حقوق بازنشستگان بر اساس رقم سال گذشته پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: در اردیبهشت‌ماه، حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار به بازنشستگان پرداخت خواهد شد به‌طوری که حقوق بازنشستگان حداقل‌بگیران ۲۷ درصد و سایر سطوح ۲۱ درصد به اضافه ۲۵۰ تومان در سال جاری افزایش پیدا خواهد کرد و این افزایش از اول فروردین‌ماه خواهد بود به‌طوری که مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان نیز در اردیبهشت‌ماه پرداخت می‌شود.

دهقان‌کیا گفت: احکام جدید حقوق بازنشستگان در اردیبهشت‌ماه صادر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
مسوولین مستضعف نما همیشه حقوق کارگران رو به دقایق آخر میسپارند تا تعطیلات عید آرامش بیاره بعد برای بازنشستگان هم تا ابلاغ بشه تا رییس سازمان امضا کنه میشه برای اردیبهشت
چطور حقوق بازنشستگان نجومی بگیران نفت 25درصد اضافه شد بعد حقوق بازنشستگان بدبخت تامین که 90درصدشون زیر 10میلیون حقوقشون هست 21درصد .خدا رو خوش می یاد 6500می گرفتم نهایت بشه 8میلیون.چطوری یه خانواده 5نفره با 8میلیون زندگی کنه.مرغ رسیده 90هزارتومان .زیر 20000هزار تومان سبزی وخیار وگوجه وسیب زمینی پیدا نمی کنه .قیمت پوشاک سر به فلک میکشه .فقط هر روز قیمت دلار رو ببرید بالا .بیماری صعب العلاج دارم از کجا بیارم پول دارو بدم با این گرونی
افزایش حقوق خلاف قانون وخلاف ماده ۴۱ قانون کار که صراحتا عنوان میکند بایستی برمبنای تورم باشد چه کسی دراین مملکت باید به این تخلفات اشکاررسیدگی کند نمی دانیم!!!!!!!
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در خصوص چرایی عدم پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس مصوبه جدید شورای عالی کار ادامه داد: باید ابلاغ حقوق جدید بازنشستگان توسط دولت و سپس مدیرعامل سازمان صادر شود و با توجه به اینکه تا پانزدهم‌ماه جاری همه جا تعطیل بود !!!! و تکلیف بازنشستگان سایر سطوح مشخص نبود !!! به همین جهت سازمان تامین اجتماعی احکام حقوقی جدید بازنشستگان را صادر نکرده است و حقوق بازنشستگان بر اساس رقم سال گذشته
پرداخت شده است.
با هماهنگی تامین اجتماعی و دولت دیر اقدام می کنند تا فرصت بخرند؟! خودشون حقوقهای چند صد میلیونی می گیرند و برایشان مهم نیست ؟!
سلام و خسته نباشید .
به این میگن نوار خالی پر کردن.رییس کانون بجای مسولین خدوم سازمان تامین اجتماعی پاسخ گو شده است .تا ۱۵ که همه جا تعطیل بوده تا ۳۱ هم حتما همه جا تعطیل است .در غیاب خبرنگاران مطالبه گر در دولت یاور محرومان همه قشرها از جمله بازنشستگان تامین اجتماعی تحت فشار هستند .لطفا به ماجرای بازنشستگان نامین اجتماعی بیشتر ورود کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست