بازدید 4040

دیدار غیرمنتظره نتانیاهو و لاپید

منابع خبری عبری از دیدار غیر منتظره نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون این رژیم درپی اوضاع امنیتی شکننده اراضی اشغالی خبر دادند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵ 09 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون این رژیم دیدار کردند.

طبق این گزارش، این دیدار با درخواست نتانیاهو صورت گرفت.

این شبکه در ادامه اعلام کرد که نتانیاهو خواستار دیدار با لاپید شد تا وی را در جریان اوضاع و تحولات امنیتی اراضی اشغالی درپی تشدید تنش اخیر قرار دهد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره هدف نتانیاهو از این دیدار گزارش داد که وی درصدد اطمینان از حمایت اپوزیسیون برای تشدید دوباره تنش در جبهه‌هایی است که اخیرا اراضی اشغالی را موشک باران کرده‌اند.

پیش از این نیز لاپید در سخنانی به شدت از عملکرد نتانیاهو انتقاد کرده و در این باره گفته بود: ۱۰۰ روز قبل دولت را در وضعیتی عالی به او واگذار کردم، اقتصاد شکوفا، ابتکارعمل امنیتی در دستان اسرائیل، مرزها آرام و روابط بین المللی در بالاترین سطح بود؛ اما امروز و پس از گذشت ۱۰۰ روز کابینه نتانیاهو، اسرائیل را به بدترین بحران در طول تاریخش رسانده است.

وی همچنین به شکست و فروپاشی رژیم صهیونیستی در تمامی زمینه‌ها اذعان کرد و کابینه نتانیاهو را مسؤول این ناکامی‌ها دانست.

لاپید در انتقاد از طرح جنجالی اصلاحات قضایی نیز تاکید کرد که این طرح یک روند ویرانی داخلی بی‌سابقه بوده و دلیل آن نیز این است که نتانیاهو کنترل اوضاع را از دست داده است.

مسجد الاقصی طی چند روز اخیر با یورش‌های مداوم نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست مواجه بوده است؛ اقدامی که منجر به تشدید تنش در اراضی اشغالی شده و محکومیت‌های بین‌المللی گسترده و همچنین پاسخ مقاومت فلسطین با انجام حملات موشکی به اراضی اشغالی را به همراه داشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست