بازدید 4108
۴

قالیباف: آرمان قدس بالنده‌تر از هر زمان دیگری است

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن محکومیت هتک حرمت به مسجدالاقصی و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان گفت: آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده تر و نفرت از رژیم صهیونیستی زنده‌تر از هر زمانی است.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸ 09 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با فرا رسیدن شب های بابرکت و نورانی قدر به توصیه بزرگان از خداوند متعال توفیق ترمیم گذشته و ترسیم آینده را طلب می کنیم و از ملت شریف ایران التماس دعای خیر و عافیت داریم.

وی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته ای عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم با تصویب قانون اقدام راهبردی زمینه قانونی تبثیت و ارتقاء دستاوردهای هسته ای کشور توام با باز کردن دست دستگاه دیپلماسی استیفای حقوق ملت ایران را فراهم ساخت. یاد و خاطره شهدای هسته ای را گرامی می دارم و از مجاهدت شبانه روزی و مخلصانه دانشمندان صنعت هسته ای که مایه مباهات و افتخار ملت ایران هستند قدردانی می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه یاد و خاطره دو شهید سرافراز، جاویدنام و دلاور میدان های نبرد، امیر شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی را گرامی داشت.

قالیباف هتک حرمت به مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین و بازداشت و ضرب و شتم اعتکاف کنندگان و نمازگزاران در آن مکان مقدس و حملات وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: رژیم صهیونیستی دهه هاست که با زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی به یک ماشین کشتارِ بدون مهار و به طرز فزاینده جنایتکار مبدل گشته است. آحاد مسلمین جهان یکدل و یکصدا پشتیبان برادران و خواهران مقاوم و شجاع خود در فلسطین هستند و در روز قدس امسال نیز راهپیمایی های باشکوه آنان همچون گذشته نشان خواهد داد که آرمان قدس شریف بالنده تر و جوشان تر و نفرت از رژیم صیونیستی زنده تر از هر زمانی است.

وی در پایان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف ترین وضعیت خود در طول تاریخ است و قدرت جبهه مقاومت این رژیم را به واکنش های بزدلانه مجبور کرده است. رژیم صهیونیستی می داند که به پشتوانه قدرت جبهه مقاومت در روز موعود عقوبتی سخت و در هم کوبنده در انتظار آنها است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خب پاشو برو بجنگ
یه وقت راجع به وضعیت فلاکت بار اقتصادی و معیشت مردم چیزی نگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!
احسنت سردار دکتر خلبان
" رژیم صهیونیستی امروز در ضعیف ترین وضعیت خود در طول تاریخ است " .خب ما چی ؟ ما در قویترین وضعیت خودمان هستیم ؟ مردم ما در بهترین وضعیت اقتصادی تاریخ خودشون هستند ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر