بازدید 8346

مگر نگفتید عوامل مسمومیت را بازداشت کرده‌اید؟

مردم می‌پرسند چرا در مدارس پسرانه که بازیگوشی و شیطنت بیشتر است و انرژی و تحرک افزونتری هم دارند این مسائل رخ نمی‌دهد؟ چرا روز پنجشنبه در یک خوابگاه دانشجویی دخترانه تعداد زیادی از دانشجویان بر اثر همین عامل و عارضه، راهی بیمارستان‌ها شده و دچار حالت تهوع و بدحالی شدید بوده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹ 09 April 2023

به گزارش «تابناک»، روزنامه اطلاعات در یادداشتی تداوم مسمومیت دانش آموزان دختر را مورد بررسی قرار داد.
 
موضوع مسمومیت در مدارس دخترانه بار دیگر به نگرانی مردم کشورمان دامن زد و به رغم هشدارهایی که در پایان سال گذشته از طرف رهبری و بسیاری از مقامات ارشد داده شد، باز هم این مشکل سربرآورده است گویا دستهای قدرتمندی در پس این توطئه و آسیب فعالیت دارد که نمی‌گذارد گره از رازهای آن گشوده و این بساط زشت برچیده شود‎. 

توجیه ناهنجار و نامعقول برخی نمایندگان مجلس یا مدیران آموزش و پرورش و وزارت کشور نیز بر ابهام و عارضه افزوده؛ زیرا تناقض و فقدان منطق در آن مشهود است و افکار مردم را اقناع نمی‌کند. مثلا در ایام تعطیلات نوروزی گفته شد دستگیری تمام عاملان، به بحران خاتمه داده است یا برخی مسئولان در روزهای اخیر برای چندمین بار از شیطنت و بازیگوشی دانش آموزان سخن گفته و با تصغیر و باژگونی مسأله‌ای با این اهمیت، انتظار دارند التهاب و بحرانی بدین وسعت مدیریت و ختم به خیر شود‎.
 
‎ولی مردم می‌پرسند چرا در مدارس پسرانه که بازیگوشی و شیطنت بیشتر است و انرژی و تحرک افزونتری هم دارند این مسائل رخ نمی‌دهد؟ چرا روز پنجشنبه در یک خوابگاه دانشجویی دخترانه تعداد زیادی از دانشجویان بر اثر همین عامل و عارضه، راهی بیمارستان‌ها شده و دچار حالت تهوع و بدحالی شدید بوده‌اند. بنابراین نباید به این ماجرا نگرشی فانتزی یا ساده داشت و به گونه‌ای عمل کرد که آخر سر، ضرری فرهنگی و روانشناختی هم عارض جامعه شود و نتایج و اثرات آن با دفع‌الوقت از کنترل خارج گردد. ‌‎
 
‎مملکت و مردم با مشکلات مالی و معیشتی سنگینی روبرو هستند و نمی‌شود بر بار مشکلات افزود و تباهی را به عبارات سهل و بلاتاثیر فروکاست. این کارها موجب رنجش گروهی از مردم، بی تفاوتی جماعتی از افراد و سرانجام واکنش جماعتی خواهد شد. به عبارت دیگر، به‌جز از دست رفتن فرصت و زمان که گرانبهاترین سرمایه هر ملت و کشور است، از یک‌پارچگی کاسته و به وحدت اجتماعی خدشه وارد می‌شود، بر شکاف‌ها افزوده و توان مردم و مسئولان با صرف شدن در امور بیهوده و بیراهه، اتلاف خواهد شد‎.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۶
با نسل دوربین در مدارس می توان این افراد را شناسایی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
همینطوری که سطل ماست تو سر دخترا زدن معلومه کار چکسایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
نسل نه نصب . بعدش هم تمام مدارس دوربین دارن
اول باید با اون هایی که به دروغ گفتن چیزی نبوده یا دستگیری ها کامل شده ، برخورد کنند. چرا طرح مجلس در مبارزه با دروغ پراکنی رو از مسئولین شروع نمی کنید ؟؟
" گویا دستهای قدرتمندی در پس این توطئه و آسیب فعالیت دارد که نمی‌گذارد گره از رازهای آن گشوده و این بساط زشت برچیده شود‎. "

فقط اینو خوب اومدین !!!!!
پس اون فناوری پیشرفته برای تشخیص چهره زنان بی حجاب و تطبیق آن با عکس هاس پرسنلی موجود در آرشیو های شما کجاست تا مسموم کنندگان را هم به اذن خدا پیدا کنید
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
آفرین .لایک
حاجی خون خودتو کثیف نکن پیدا شدند ولی نمیتونند بگند چه گروهی هستند
اون قدر که روی مساله حجاب اصرار دارند، اگر برای حل مساله مسمومیتها تلاش می کردند، قضیه تموم شده بود
نیروهای نظامی و اطلاعاتی و امنیتی چرا گزارش نمی دهند؟
ناکارامدی دولت رییسی ما را به کجاها داره میبره
شما چرا باور کردی
چطور یک نفر که تو خیابون می‌رقصه رو دو روزه پیدا میکنند، ولی عامل این همه مسمومیت پیدا نمیشه؟
همه نگران وضعیت مسمومیت دانش آموزان هستند حتی مقام معظم رهبری نیز خواستار اشد مجازات عوامل آن شد آنوقت مسئولین میگویند کار بچه محصل هاست ونیروی انتظامی هم دنبال بی حجابها واقعا این مسئولین برای چی از بیت المال حقوق میگیرند.
یک کلام ختم کلام ، دولت سیزده ام ناکارآمد است تمام
پاسخ ها
شاهین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
اینکه دولت رئیسی ناکارآمد است هیچ بحثی نیست؛ اما میشه بفرمایید بقیه دولت‌ها چه گلی به سر مردم زدند؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰
دولت روحانی و رفسنجانی و خاتمی و احمدی نژاد خیلی کارامد بود ؟
هر زمانی عاملان حمله به سفارت عربستان در تهران وکنسولگری سعودی در مشهد برای مردم روشن شدند وخسارت های ده ساله وارده به ملت را ازشون گرفتند این عاملان را هم پیدا خواهند کرد
اگه یه نفر ته کوچه بن بست نصف شب با ماسک و دستکش و تنها بشکن بزنه ، سه ساعت بعد دستیارش میکنن و آبروشون میبرن ، چطور باور کنیم که این اعمال زشت و غیر انسانی و با این حجم در صدها شهر کشور وطی چندین ماه داره اجرا میشه ولی عوامل جنایتکار این عمل غیر انسانی شناخته نمیشن
آقای رادان کجاست بیا آقا تکلیف اینا رو مشخص کن دستگیرشون کن معرفی کن به دادگاه.اول اینارودستگیرکن بعدبرس به خانومای بدحجاب!!!
اینجا ایران استتتتتتتت
در فضای عمومی حیاط و پشت مدریه میشه دوربین کارگذاشت
چرا نمیکنند ۱ مدرسه بودجه کافی ندارد ۲ اقایون سیاسیون پشت پرده نمیخواهند
بابا جو سازی نکنید وزیر کشور گفتند تایید نمی کنیم .
اینجا آقای رادارن احتمالا نمیخواد نظری بده
کو اون دوربین هاش
کواون فناوری های هوشمند تشخیص جهره که میگفت
وهزاران کو های دیگه که مردم جوابی براش پیدانکردن
آتش به اختیار مگر قرار است غیر این عمل کنه
چرا حرف مفت میزنید؟!؟!؟
دوربینهای شناسایی و چهره زن و مداریسته که با پول بیت المال خریداری شدند فقط و فقط باید برای ردیابی بی حجابان استفاده شوند!! این حرفهای رو نزنید نه خدا رو خوش میاد و نه مردم متدین که بعضی وقتها مطالبه دارند!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم