بازدید 2562

ارائه سرویس‌های متفاوت اکوسیستم بانکی در"ایران زمین"

یکی از اهداف اصلی "بانک ایران زمین" در اکوسیستم بانکداری، کسب تجارب متفاوت توسط مشتریان است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس‌های بیشتری را دریافت کند.
کد خبر: ۱۱۷۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹ 08 April 2023

به گزارش خبرنگار «تابناک» طی سال‌های اخیر ورود فناوری‌های نوین تحول اساسی در صنعت بانکداری ایجاد کرده است. از سوی دیگر مدل کسب‌وکار کنونی بانکداری دارای رویکرد مبتنی بر محصول است و فرآیند‌های اصلی در این مدل باعث افزایش سطح پیچیدگی و عدم انعطاف‌پذیری آن شده‌اند. بسیاری از کارشناسان اکوسیستم بانکداری دیجیتال به عنوان بانکداری آینده، راهکاری برای ایجاد تحول دیجیتال در صنعت بانکداری تلقی می‌کنند. پلتفرم اکوسیستم دیجیتال به بانک اجازه می‌دهد تا این اکوسیستم را به صورتی ایجاد کند که مشتریان و تامین‌کنندگان خدمات با حضور خود در آن بتوانند با یکدیگر تعامل کنند و یک شبکه دو طرفه ایجاد کنند.
براساس این گزارش می‌توان به این نکته کلیدی اشاره کرد و افزود اکوسیستم بانکداری دیجیتال باید به گونه‌ای ایجاد شود که در آن بازیگران مختلف در یک شبکه متصل شوند تا نیاز‌های مشتریان را به بهترین نحو برطرف کنند. در این اکوسیستم، زیرساخت شامل پلتفرم‌های دیجیتال و قوانین باید به گونه‌ای تأمین و تعریف شوند تا انجام تراکنش‌ها تسهیل شود. به این ترتیب، مشتریان بانک‌ها و شرکت‌های شریک بانک به یکدیگر متصل می‌شوند و شبکه‌ای مؤثر ایجاد می‌کنند. 
در همین رابطه مدیرعامل "بانک ایران زمین" معتقد است که اکو سیستم بانکداری کشور روز به روز در حال تغییر است؛ بنابراین هدف "بانک ایران زمین" در این اکوسیستم، کسب تجربه متفاوت توسط مشتری است تا بتواند در کنار خدمات بانکی، سرویس‌های بیشتری را دریافت کند.
متخصصان ما در هلدینگ فناوری اطلاعات "بانک ایران زمین"، با طراحی و ایجاد زیرساخت در حوزه بانکداری دیجیتال این امکان را ایجاد کرده است تا مشتریان بتوانند در کنار خدمات بانکی از سرویس‌های دیگر همچون افتتاح حساب غیر حضوری، توسعه خدمات کارت هدیه دیجیتال، کارت چند منظوره، فردابانک ایران زمین، باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، ارتباط مدرن با مشتریان و ده‌ها خدمت دیگر استفاده کنند.
براساس این گزارش باید گفت که هدف اصلی استراتژیک بانک‌ها از فعالیت در اکوسیستم بانکداری دیجیتال، وارد شدن به شراکت با دیگر سازمان‌ها در راستای بهبود محصولات و خدمات خود برای مشتریان شخصی و مشتریان شرکتی است؛ بنابراین شراکت‌های جدید با هدف تمرکز بر راهکار‌هایی فراتر از بانکداری رایج و تأکید بر تحول بانک‌ها به سوی تبدیل شدن به تأمین‌کنندگان راهکار به نحوی که قادر به تأمین خدمات فراتر از دامنه خدمات سنتی بانکداری باشند ایجاد می‌گردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی