بازدید 18866
اسپورت کاتالان خبر داد:

نامزد جدید پیکه با گواردیولا به او خیانت کرد!

شریک جدید زندگی پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده!!
کد خبر: ۱۱۷۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 07 April 2023

خبرهایی که اطراف جرارد پیکه مدافع و کاپیتان پیشین بارسلونا به بیرون درز می‌کند اغلب حول یک محور و واژه جنجالی است؛ خیانت!

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعداز اینکه شکیرا خواننده معروف و همسر سابق پیکه سال گذشته به دلیل خیانت این بازیکن بارسلونا و ارتباط با مادر گاوی هافبک جوان این تیم، از او جدا شد و فرزندانش را هم با خود به آمریکا برد، جرارد از فوتبال خداحافظی کرد و تلاش او برای بازگرداندن شکیرا هم بی نتیجه ماند.

حالا شنیده می‌شود شریک جدید زندگی جرارد پیکه، که مدت زیادی از ارتباطش با این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا نمی‌گذرد به او خیانت کرده است! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده کیست؟ باورش سخت است اما اسپورت کاتالونیا معتبرترین نشریه ورزشی ایالات کاتالان نوشته است که این زن با پپ گواردیولا رابطه برقرار کرده و به پیکه خیانت کرده است. 

اگر این خبر صحت داشته باشد ، پیکه در سریعترین زمان تاوان خیانت خود به شکیرا را داده است. خلاصه اینکه در مورد پیکه دنبال خبرهای فوتبالی نباشید؛ او در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
تاسف انگیز هست که چنین اخباری رو منتشر می‌کنید.
ازهر دست بدی از همون دست خلاصه!
چرا مسائل اینچنینی برای ما اینقدر جالبه ،نمیشه ما مسلمانها حداقل به این جور اخبار نپردازیم و به جاش از اخباری که بهشون پرداخته نمیشه توجه کنیم
اگر اشتباه میکنم راهنمایم کنید و حسن اینجور اخبار را برایم توضیح بدهید سپاسگزارم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
حسن این گونه خبرها اینست که مردم قطره ای از اقیانوس روابط نامشروع در دنیای به اصطلاح متمدن را متوجه می شوند. صد البته باید دانست که این وضعیت کشورهای غربی حاصل برهنگی و و لنگاری است. راهی که مردم ایران در ابتدای آن هستند و اگر کورکورانه از غرب پیروی کنند به آن دچار می شوند. منجلاب فساد.
خخخ
خخخ
دست بالای دست بسیارست
حالا پیکه بره ازش شکایت کنه احتمالا حکم عدم تمکین مثل دادگاههای ایران میگیره بزاره تو کوزه ابشو بخوره
به به به اروپا آمریکا ... زن زندگی آزادی خخخخخخ.
خبر هایت در حد مجلات زرد است متاسفم برای جلب مخاطب دست به هرکاری میزنید
زن،، ازادی، ، این همه شعار ازادی میدن.. این هست... تازه اینها بهترین اخبار ازازادی زن درغرب هست... ازادی زن رابه جایی رساندن که زن اندازه یه سگ هم احترام واعتبارنداره.. تا جوون هست هرروز یه جا،، بعد از سی چهل سالگی تازه میمونه وسط خیابون وهیچ کسی رانداره...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر