بازدید 2761
۱

لندن «پلیس‌های سرکش» را اخراج کرد

- نیروی پلیس لندن امروز پنجشنبه اعلام کرد که ده‌ها افسر را در شش ماه گذشته برکنار کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 06 April 2023


به گزارش تابناک به نقل از رویترز، در تلاش برای بازگرداندن اعتماد عمومی و پاکسازی وجهه خود پس از یک سری رسوایی‌ها، نیروی پلیس لندن اعلام کرد که ده‌ها افسر را در شش ماه گذشته برکنار کرده است.

ماه گذشته، یک بررسی مستقل نشان داد که پلیس متروپولیتن از نظر نهادی نژادپرست و زن ستیز است و قادر به کنترل خود نیست. این بررسی خواستار اصلاحات فوری در بزرگترین نیروی بریتانیا به نام Met یا پلیس متروپولیتن شد. در میان برخی از تکان‌دهنده‌ترین موارد، محکومیت یک افسر به اتهام تجاوز‌های متعدد و دیگری به خاطر ربودن و قتل یک زن بوده است.

«مارک رولی» رئیس جدید پلیس لندن، که سپتامبر گذشته مسئولیت را بر عهده گرفت، قول داده است که نیرو‌های نامناسب را در میان بیش از ۴۳۰۰۰ افسر و کارمند خود شناسایی و برکنار کند. براساس اطلاعات رسمی، در شش ماه گذشته ۱۴۴ افسر پلیس لندن به دلیل رفتار مناسب یا جرائم دیگر معلق شده‌اند.

آخرین به روز رسانی پلیس لندن اعلام کرد که نزدیک به ۲۰۰ مورد را پیدا کرده است که در آن افسران و کارکنان نیاز به ارزیابی فوری خطر یا بررسی بازبینی دارند. تقریباً ۷۰۰ پرونده تکمیل شده که ممکن است خطوط تحقیقاتی جدیدی برای برخورد در آن‌ها داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اه اونا سر کش دارند ما سرخودداریم .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل