بازدید 3011
۵

استرالیا استفاده از تیک تاک را ممنوع می‌کند

استرالیا نیز به رشته تصمیم‌های مشابه در کشور‌های غربی می‌پیوندد که به بهانه های امنیتی تیک تاک را برای استفاده‌های دولتی ممنوع کردند.
کد خبر: ۱۱۶۹۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ 04 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از خبرگزاری فرانسه، مارک دریفوس وزیر دادگستری استرالیا روز سه شنبه اعلام کرد این کشور نرم افزار چینی تیک تاک را روی دستگاه‌های دولتی ممنوع خواهد کرد.

استرالیا بدین ترتیب به رشته تصمیم‌های مشابه در کشور‌های غربی می‌پیوندد که به دلایل امنیتی تیک تاک را برای استفاده‌های دولتی ممنوع کردند.

دریفوس خاطر نشان کرد: «این تصمیم بنا به توصیه‌های سرویس‌های اطلاعاتی استرالیا گرفته شد و در سریعترین زمان ممکن به اجرا گذاشته خواهد شد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بهانه هان؟
جالب اروپا و آمريكا برنامه اي كه مشكل ساز مي دونن براي مقامات آن كشورها ممنوع ميشه و مردمان آنها استفاده مي كنن ولي در ايران برعكس براي مقامات آزاد و براي مردمان فيلتر!!!!!!!!!!!!!!!!
استرالیایی ها باید تشریف بیاورن ایران اینجا همه چیز بر عکسه یعنی آنچه که برای مسئولین عند حلال هست برای مردم ته حرام می باشد
صحبت از امنیت ملی و ممنوعیت است نه این که با تقدس بخشی به نهاد قانونگذار از حلال و حرام الهی استفاده شود.
وقتی تیتر خبر را خواندم مطمئن بودم که این ممنوعیت فقط برای سازمانهای دولتی است نه عموم مردم. نمی دانم تعمدی بوده که اینگونه تیتر زده اید؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی