بازدید 3035

انفجار منزلی در اصفهان به ۱۲ خانه آسیب زد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان از وقوع حادثه انفجار در یک خانه در این شهر خبر داد و گفت: این انفجار سبب تخریب جزیی و کلی ۱۲ منزل مسکونی شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 03 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل ا ایرنا؛ فرهاد کاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان روز گذشته از وقوع حادثه انفجار در یک خانه در این شهر خبر داد و گفت: این انفجار سبب تخریب جزیی و کلی ۱۲ منزل مسکونی شد. 

 بخش هایی از توضیحات آهنگران را در ادامه می خوانید:

- این حادثه صبح امروز در خیابان ابوریحان بیرونی اتفاق افتاد و ساعت ۱۰ و ۱۷ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

- گزارش های مردمی مبنی بر شنیدن صدای مهیب انفجار بود،  اکیپ های امداد و نجات از ایستگاه های شماره ۶ و ۱۹ به محل حادثه اعزام شدند .

- این حادثه مصدومی به همراه نداشت،  بررسی های اولیه نشان می دهد که این انفجار به احتمال زیاد در اثر نشت گاز شهری اتفاق افتاده است.

-انفجار در یک خانه یک و نیم طبقه ای اتفاق افتاد و دیوارها و سقف آن تخریب شده است،  احتمال ریزش این سازه وجود دارد و ۲ خانه همجوار آن نیز تا زمانی که کارشناس سازه آنها را بررسی نکند امکان سکونت ندارد.

- وی خاطرنشان کرد: بر اثر این انفجار، آتش سوزی در زمین مجاور این خانه که ضایعات کارتن و پلاستیک در آن جمع شده بود اتفاق افتاد اما با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی اطفا شد.

- نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان همزمان با روز طبیعت در اماکن مختلف شهر مانند بوستان های حاشیه زاینده رود، کوه صفه و مبادی ورودی و خروجی شهر حضور فعال دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی