بازدید 2063

هشدار هنیه درباره تعرض به مسجد الاقصی

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۷ 03 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مرکز اطلاع رسانی فلسطین بامداد دوشنبه گزارش داد «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه در اظهاراتی در جمع اصحاب رسانه در دوحه تصریح کرد: نسبت به عواقب و پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در قدس و کرانه باختری، ترور فلسطینیان و تعرض‌های مکرر به مسجد مبارک الاقصی به شدت هشدار می‌دهیم.

اسماعیل هنیه اضافه کرد ما در مرحله‌ای تاریخی قرار داریم که چشم‌انداز روشنی در آن برای کمک به پیشبرد پروژه آزادسازی فلسطین و مقابله با طرح‌های دولت اشغالگر صهیونیستی قابل تصور است.

وی تاکید کرد که تمامی تلاش‌ها و طرح‌های دشمن برای نابودی مسئله فلسطین در مقابل پایداری و فداکاری‌های ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری، اراضی اشغالی ۱۹۴۸ و خارج از فلسطین نقش بر آب شده است و هرگونه اقدام تازه‌ای هم در این راستا نتیجه‌ای جز شکست ندارد.

اسماعیل هنیه در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد که اعتراضات و تظاهرات‌های روزانه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی علیه دولت جدید یکی از نشانه‌های شکست این رژیم و پروژه‌های آن در منطقه است.

هنیه اشاره کرد که جنبش متبوعش در ۳ بخش پیش می‌رود: نخست در جهت تشدید رویارویی با دشمن صهیونیستی از طریق ادامه مقاومت و ارتقای توانمندی آن در نوار غزه و کرانه باختری و پررنگ‌تر کردن نقش ساکنان سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ و فلسطینیان خارج. دوم از طریق تحقق وحدت داخلی فلسطین با تکیه بر مقاومت و سوم ایجاد همپیمانی‌های راهبردی قدرتمند برای حمایت از قضیه فلسطین.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست