بازدید 9987
۸

واکنش عجیب وزیر ورزش به استعفای فتح‌الله‌زاده

این آمدن‌ها و رفتن‌ها طبیعی است
کد خبر: ۱۱۶۹۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 01 April 2023

حمید سجادی که معمولا از اخبار مهم ورزش ایران بی‌اطلاع است و چندساعتی طول می‌کشد تا در جریان اتفاقات و اخبار قرار بگیرد، حالا می‌گوید: درجریان استعفای فتح‌الله‌زاده نیستم.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وزیر ورزش و جوانان در اولین واکنش به کناره‌گیری مدیرعامل استقلال بعداز پایان مهلت پرداخت بدهی استراماچونی گفت: این آمدن‌ها و رفتن‌ها طبیعی است.

وی افزود: تا لحظه‌ای که خدمت شما هستم، رسماً و حتی غیررسمی یا تلفن و حتی پیامکی در جریان این استعفا قرار نگرفته‌ام.

این آمدن‌ها و رفتن‌ها در تمامی پست‌ها امری طبیعی است اما مهم این است که اگر با برنامه باشیم این آمدن‌ها و رفتن‌ها لطمه‌ای به ساختار نمی‌زند. 

 باید اصل مطلب را دریابیم و به این فکر باشیم که باشگاه‌های معتبر و باسابقه ما مثل باشگاه‌های سرخابی و بقیه باشگاه‌های معتبر ما خدایی ناکرده با تغییرات دچار لطمه نشوند.  

 همانطور که گفتم روال درباره مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به این شکل است که مدیران این دو باشگاه استعفای‌شان را در ابتدا تقدیم هیات مدیره باشگاه می‌کنند و پس از بررسی این موضوع در هیات مدیره، این موضوع به وزارت ورزش می آید و پس از آن، موضوع در جلسه‌ای فوری با حضور وزیر، معاونین و اعضای هیأت مدیره بررسی و تصمیم‌گیری می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
برنامه ریزی شما که نقص نداره و بدون کم کاست داره اجرا میشه و چیزی نیست جز تیشه به ریشه درخت بزرگ استقلال از زمان مسعود سلطانی‌فر تا به امروز و این جنون حسادت و کینه کی قراره تموم بشه خدا داند من یکی که از دیشب تو شوکم و حالم بده خدا لعنت کنه باعث و بانیشو
استقلال باید حذف می شد تا شانس پرسپولیس برای رفتن به آسیا بیشتر شود. کمک دولت به پرسپولیس در موضو ترکیه ای طارمی و مشکلات جدی پرسپولیس همینط.ر در ماجرای برانکو و کالدرون و ... حمایت های دولت از پرسپولیس بی حد واندازه بود
این هم نشانه ای دیگر از تیم حکومتی بودن پرسپولیس
با سلام، استقلال از آسیا حذف شده، وزیر با کمال آرامش میگه ما تلاش کردیم تیم ها دچار لطمه نشوند. معنی و مفهوم لطمه را لطفا تشریح کنید. خدایا به ما صبر بده
از نظر اداری کاملا درست میگه چون حاج فتل فقط یک پیام تو فضای مجازی گذاشته و هیچ جای دنیا این به معنی استعفای رسمی و اداری محسوب نمیشه
اگر برنامه داشتید از اسیا حذف نمیشد
کگر چه مدیری هستی نمیتونی از چهار نفر حساب کشی کنی
"این آمدن‌ها و رفتن‌ها در تمامی پست‌ها امری طبیعی است اما مهم این است که اگر با برنامه باشیم این آمدن‌ها و رفتن‌ها لطمه‌ای به ساختار نمی‌زند. "


دقیقا کدوم ساختااااااااااااااااااااااااااااااااااار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آره طبیعیه. پول مفت بیت الماله دیگه. فقط اطرافیان خودشون بیان یه پولی به جیب بزنن و بدهی ها رو زیادتر کنن و برن.
برای جناب وزیر سلامتی خواستارم
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی