بازدید 22953
۸

بازداشت سارق سابقه‌دار در سنندج

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از شناسایی و بازداشت سارق سابقه‌دار باطری‌های خودرو با کشف ۴۶ فقره سرقت در سنندج خبر داد و گفت: با مجرمان و نا امن کردن محیط قاطعانه برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 01 April 2023

به گزارش تابناک، سرهنگ لطف‌اله دارابی در گفت‌وگو با تسنیم، از بازداشت سارق قطعات خودرو توسط پلیس در کردستان خبر داد و اظهار داشت: با افزایش سرقت‌های باطری خودرو در سطح شهرستان سنندج، مأموران بلافاصله بررسی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران کلانتری 13 شهرستان سنندج با انجام اقدامات پلیسی یک نفر را در این خصوص شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند. 

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان از اعتراف این سارق سابقه‌دار به 46 فقره سرقت باطری خودروهای سواری در سنندج خبر داد و بیان کرد: متهم در اظهارات خود هدف از این سرقت‌ها را تأمین مواد مخدر عنوان کرده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شده که این اقدام خوشحالی شهروندان را در پی داشت.

وی همچنین از بازداشت سارق خودروی پراید توسط پلیس در سقز خبر داد و گفت: برخورد قاطع با مجرمان و نا امن کردن محیط برای آنان و همچنین پاسداری از حقوق اقشار مختلف جامعه و ارتقای امنیت و احساس امنیت در سطح جامعه از جمله اهداف و برنامه‌های پلیس در کردستان است.

دارابی با تأکید بر اینکه "امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اجازه نخواهیم داد کسی آسایش هم‌استانی‌هایمان را به مخاطره بیندازد"، تصریح کرد: در راستای تأمین امنیت حداکثری و کاهش دغدغه‌های به‌حق مردم، گشتی‌های پلیس در طول سال به‌ویژه این ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی در سطح استان به وظایف خود عمل می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
عجب حرکتی
چه فایده
چه فایده بعد مدتی که در زندان چاق میشن و تپل میشن و راهکارهای تازه دزدی یاد میگرن و زندان هم بدون هیچ گونه اذیت و آزاری اونارو ازاد می‌کنه
مال خر رو بگیرید دزد رو ول کنید چون اگه مال خر باطری رو خریداری نکن‌ به نصف نصف قیمت دزد باطری میخواد چیکار
من که باور نمیکنم با این جور افراد برخورد شه
یه تشویقی به اینا بدید یه معتاد رو که چندتا باطری دزدیده رو گرفتن شاهکارکردن طرف کل خونه ش رو خالی کردن پلیس میگه خودتون باید دزد رو معرفی کنید کلا هر کی مالش به سرقت بره تمومه باید بیخیالش بشه
شادی شهروندان کاذب هست چون هفته آینده سارق آزاد میشه باز روز از نو و روزی از نو
تشکر از پلیس که سارقان را دستگیر میکند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان