بازدید 12567
روایتی عجیب برای تمام کردن اختلاف در اردوی تبریز

پشت‌پرده دعوای آلوز با خمز و ادعای آشتی در تراکتور

غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط وصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین. 
کد خبر: ۱۱۶۹۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 01 April 2023

پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر تصمیم گرفت؛ ریکاردو آلوز بهترین پاسور لیگ را از ترکیب سرخپوشان کنار بگذارد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ این تصمیم که با واکنش ریکاردو آلوز همراه شد و این بازیکن با انتشار استوری عجیب در فضای مجازی خبر از درگیری خود با خمز اسپانیایی در تمرینات تراکتور داد.

حالا یکی از رسانه‌های داخلی ادعا کرده که ریکاردو آلوز در زمان تمدید قرارداد خود با تراکتور، طی توافقی شفاهی به مدیران تراکتور اعلام کرده است باید در زمان تولدش (25 مارس) در کشور خود باشد که این موضوع با موافقت مدیران تراکتور مواجه شده است!

غیر از عجیب بودن توافق شفاهی برای مرخصی وسط فصل، که در دنیای حرفه‌ای فوتبال جایی ندارد، به نظر می‌رسد این بهانه بیشتر توجیهی از سوی باشگاه تبریزی برای خاتمه دادن به درگیری و اختلاف بین سرمربی خارجی و ستاره خارجی تیم است که دودش تنها به چشم تراکتور می‌رود؛ آنهم در آستانه جدال حیاتی با سپاهان صدرنشین. 

گفته شده که به همین دلیل ساده، آلوز پس از تعطیلات نوروزی مطابق توافقی که با باشگاه تراکتور داشته به خاطر برگزاری جشن تولدش با چند روز تأخیر به تمرینات تراکتور اضافه شد، اتفاقی که اعتراض شدید پاکو خمز به عنوان یک مربی حرفه‌ای را به دنبال داشت.

مهم برای تراکتور و زنوزی این است که این دعوا تمام شود و تیم با ترکیب کامل به مصاف سپاهان برود.

پشت‌پرده دعوای آلوز با خمز و ادعای آشتی در تراکتور

خمز معتقد است هافبک پرتغالی تیمش برای غیبت در تمرینات باید شخصاً با او هماهنگ می‌کرده است، اما آلوز اعتقاد دارد در زمان تمدید قرارداد در این زمینه با باشگاه توافق کرده است. به این ترتیب کاسه کوزه‌ها سر باشگاه تراکتور شکست تا بازیکن اصلی تیم بیش از این جریمه نشود چراکه او در حال دریافت حقوق و دستمزد بابت هر بازی است.

این اتفاق عجیب در نهایت باعث شده است تا خمز نام هافبک گل‌ساز خود را برای دیدار با نفت مسجدسلیمان از ترکیب تیمش خارج کند که همین موضوع با اعتراض آلوز همراه شد و این بازیکن اقدام به انتشار استوری جنجالی در فضای مجازی کرد.

قرار است امروز نیز جلسه‌ای با حضور هوشنگ نصیرزاده، پاکو خمس و ریکاردو آلوز در باشگاه برگزار شود تا اختلافات در این زمینه از بین برود. گفته می‌شود آلوز امروز بابت انتشار پست در صفحه شخصی اش عذرخواهی خواهد کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی