نبض خبر

مخالفت‌رهبر انقلاب با‌حمله‌به‌بدحجاب‌ها در خیابان

کد خبر: ۱۱۶۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۱ 01 April 2023
تعداد بازدید : 9209
بازدید 40673
۳
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع پاسداران یکی از خاطرات خود را از از امام خمینی(ره) بیان می‌کند که درباره دستور امام به حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری وزیر وقت کشور برای برخورد با کسانی است که به بدحجاب‌ها در خیابان حمله می‌کردند. رهبر انقلاب تاکید می‌کنند: «سلیقه من عیناً همین است» و مخاطبان را از این جنس رفتارها بر حذر می‌دارند. این ویدیوی قدیمی را در تابناک می‌بینید.
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
سلام
واقعا معلوم نیست در کشور چه خبره؟! شخص اول کشور و حکومت مقام معظم رهبری با این شیوه برخورد مخالف هستند اما برخی افراد که حتی تریبون در اختیار دارند با تحریک و تشویق دیگرانی که حتما مسلمان هم هستند آنها را به برخورد فیزیکی با بی حجابی فرامیخوانند! آیا اینطوری میشود در دل آنها نفوذ کرد تا با حجاب شوند! اگر واقعا پیرو ولایت هستیم باید از رهبری تبعیت کنیم ! مگر کشور قانون ندارد که اینطور برخوردها وجود دارد! چطور برخی اشخاص به خود اجازه میدهند که با چنین تفکراتی باعث شوند همین افرادی هم که ضعیف الحجاب هستند از این نظام سرخورده شوند!
درود و صد درود بر رهبر انقلاب که جلوی افراطیون و هرج ومرج در کشور را می‌گیرند.اگه قرار باشه هر کسی بدون قانون بخواد بر دیگری حمله کند اغتشاش خواهد شد.اینکار ها باید بصورت قانونی و در زیر مجموعه ی پلیس انجام شود
قابل توجه تهی مغزان ....کاسه های داغتر از اش ....نخود هر اش...