بازدید 11419
۳

قرارداد دبیر و کشتی با بازیگر سینما برای ساخت سینما!

کد خبر: ۱۱۶۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ 31 March 2023

علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی ایران، امروز یک مهمان متفاوت داشت؛ بازیگر معروف سینما شهاب حسینی!

به گزارش تابناک ورزشی؛ رئیس فدراسیون کشتی که پروژه‌های ساخت و سازش برای رشته اول ورزش کشور سر زبان‌هاست حالا با شرکت ندای هفت آسمان با مدیریت شهاب حسینی برای تکمیل سالن آمفی تئاتر و سالن سینمای مجموعه متبوعش قرارداد بسته است!

قرارداد دبیر و کشتی با بازیگر سینما برای ساخت آمفی تئاتر!

این بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران، که مدتها در آمریکا زندگی می‌کرد مسوول راه اندازی این پروژه شده است و البته هنوز مبلغ قرارداد مشخص نشده است. 

خبر فدراسیون کشتی حاکی است؛ این دیدار در راستای تفاهم همکاری درباره افتتاح و بهره برداری عمومی از سالن فرهنگی هنری چند منظوره فدراسیون کشتی (سالن همایش های شهید کشتی گیر شاهرخ ضرغام و سالن نمایش سینما برادران شهید علی پناه) بین علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و سید شهاب حسینی مدیر عامل شرکت فرهنگی هنری ندای هفت آسمان، به انجام رسید که مؤید همکاری های بیشتر میان دو حوزه ورزش و فرهنگ و هنر خواهد بود.

علیرضا دبیر بارها در مورد کمبود بودجه دولتی و کارشکنی معاون وزارت ورزش در راه جذب منابع مالی از دولت و مجلس، افشاگری کرده است.

قرارداد دبیر و کشتی با بازیگر سینما برای ساخت آمفی تئاتر!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
آخرین باری که دبیر را دیدم سال ۲۰۰۰ سیدنی بود. حالا چرا اینقدر ظاهر و لباسهاش عوض شده, خدا میداند. زمانی که کشتی میگرفت خیلی لباسهای مرتب و ظاهر و صورت مرتب داشت. موهاش رو هم خیلی قشنگ درست می کرد. تابناک عزیز برای شوخی: آیا هر کی که رییس و کاره ای میشه، باید شلخته بشه و هپولی لباس بپوشه و راه بره و از اون انگشتر بزرگ‌ها بدست کند ؟
چه ذبلی هستی تو خدایی

الآن مفهوم ماندگاری امثال مثل جهان پهلوان تختی بیشتر نمود پیدا میکنه
دبیر اشتباه کرده خودفدراسیون کار رو تموم میکرد وکس دیگری رو نمی آوردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی