بازدید 3622
۲

رئیس مجلس نمایندگان: نظام قضایی ما در خطر است

کوین مک کارتی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به طرح اتهام علیه ترامپ گفت مردم آمریکا، دموکرات‌ها را نخواهند بخشید و نظام قضایی ما در خطر است.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 31 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، "کوین مک کارتی" رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به طرح اتهام علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور گفت: این اقدام دموکرات‌ها تلاش برای مداخله در انتخابات است. مردم آمریکا دموکرات‌ها را نخواهند بخشید و نظام قضایی ما در خطر است.

"چاک شومر" رئیس دموکرات‌ها در مجلس سنای آمریکا نیز گفت: ترامپ نیز مانند هر آمریکایی تسلیم قانون می‌شود. او می‌تواند از قانون و نه سیاست برای رقم زدن سرنوشت خود طبق واقعیت‌ها استفاده کند.

"آدام شیف" عضو دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا گفت: طرح اتهام علیه ترامپ اتفاقی بی سابقه است، اما رفتار ترامپ و قانون گریزی او نیز یی سابقه بوده است. قانون باید ثروتمندان و صاحب نفوذ‌ها را حتی در صورت داشتن مقام و منصب بازخواست کند.

"تد کروز" عضو جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا گفت: طرح اتهام علیه ترامپ به منزله مرگ قانون و تلاش برای انتخاب دوباره بایدن به ریاست جمهوری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اخه چي ما در خطر نيست !؟
ابرقدرت وکد خدای جهان هیچ وقت به خطر نمیفتدخخخخخخ
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل