بازدید 5510

ساپینتو: ۴ ماه حقوق نگرفتم و همین الان می‌توانم لغو کنم

این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.
کد خبر: ۱۱۶۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۰ 30 March 2023

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: چهار ماه است که حقوق نگرفتم و می‌توانم قراردادم را همین الان لغو کنم اما تا آخر ادامه می‌دهم.

به گزارش تابناک ورزشی، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: چند روز بود لیگ متوقف شد. قبل از آن در شرایط خیلی قوق العاده بودیم و امیدوارم بتوانیم همان روال را ادامه بدهیم. در 9 روز گذشته خیلی خوب تمرین کردیم. حتی با وجود مشکلاتی که هر روز کنار تیم است، همانگونه که خودتان می‌دانید، همه متمرکز هستند و خیلی خوب تمرین کرده‌اند. فقط یک امید و آرزو برای بازی فردا داریم و آن هم کسب 3 امتیاز است.

 حرفه ای هستم و 100 درصد وجودم را برای کارم می گذارم

وی در واکنش به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی براینکه شخصیتش نشان داده خون پیروزی در رگ‌هایش است و فارغ از همه حواشی و اتفاقات نشان داده همیشه برد می خواهد حتی اگر روی سکو بنشیند و مسائل غیرفوتبالی در استقلال سایه اندازد تا تیم را از مسیر دور کند. اکنون هم همه می‌دانند او برای هواداری که روی سکوها و جلوی تلویزیون حرص و جوش می‌خورد و نگران باخت و برد تیمش است تلاش می‌کند و هوادار هم از او قهرمانی می‌خواهد زیرا ابزارش را دارند و آیا اتفاقات اخیر شامل مشکلات مالی و نا‌به‌سامانی‌های مدیریتی باعث می‌شود استقلال خودکشی کند و از الان بگوید قهرمانی لیگ برتر از دست رفته است، توضیح داد: من کاملا متمرکز هستم برای بردن. حرفه ای هستم و شغل من این است که صد در صد وجودم را برای کارم بگذارم. هر روز بهترین عملکرد خودم را برای بازیکنانم، هواداران خودم و استقلال ارائه دهم.

 

۴ماه است حقوق نگرفتم اما میخواهم دو جام را بدست آورم

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: حتی با وجود مشکل بزرگی که داریم، باید بگویم مشکل مالی هم داریم‌. چهار ماه است حقوقم را دریافت نکرده‌ام اما هنوز بهترین خودم را انجام می‌دهم. سخت کار می‌کنم و اگر بخواهم قراردادم را لغو کنم می‌توانم این کار را بکنم. باشگاه هم باید کل مطالبات مرا بدهد‌ اما این کار را نکردم زیرا تا آخر با بازیکنانم پیش می‌روم. با این هواداران فوق العاده خیلی سخت می‌جنگیم تا دو عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

ساپینتو: ۴ ماه حقوق نگرفتم و همین الان می‌توانم لغو کنم

با رویای حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا زندگی می کنم

ساپینتو درخصوص اینکه به عنوان سرمربی استقلال چه قدر امیدوار است مشکل استراماچونی و مجوز حرفه ای استقلال حل شود و اگر این اتفاق نیفتد، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ پاسخ داد: طبیعی است این وضعیت مرا ناراحت کرد. یکی از اهداف من برای سرمربیگری استقلال این بود که تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مربیگری کنم و برای موفقیت و قهرمانی در این مسابقات بجنگیم. با این رویا زندگی می‌کنم. اگر این اتفاق بیفتد یک ناامیدی برای همه است.

وی درمورد اینکه در صورت حذف از لیگ قهرمانان ممکن است سال آینده از استقلال برود؟ گفت: اکنون زمان صحبت کردن درمورد اگرها نیست. الان روی این بازی تمرکز کرده‌ایم و تیم خوب ذوب آهن را ببریم. فشار زیادی روی این تیم نیست و راحت بازی می‌کند. الان روی این بازی خیلی تمرکز کرده‌ام.

 

الان زمان صحبت کردن از دربی نیست

سرمربی استقلال درخصوص اینکه آیا از الان روی دیدار دربی و رساندن تیمش به صدر جدول با پیروزی در آن مسابقه برنامه‌ریزی کرده است، گفت: الان زمان صحبت کردن درمورد بازی با پرسپولیس نیست بلکه فقط باید صد در صد برای بازی با ذوب آهن فکر و تمرکز کنیم زیرا بازی بسیار سختی است. بای. 3 امتیاز این مسابقه را به دست آوریم.

از عملکرد ملی پوشان استقلال بسیار خوشحال هستم

وی درمورد اینکه آیا از وضعیت سه بازیکن ملی‌پوش استقلال پس از بازگشت به تمرینات راضی است، توضیح داد: بله. از هر 3 بازیکن خوشحال هستم. با تمام احترامی که برای سرمربی تیم ملی قائل هستم فکر می‌کنم بازیکنان بیشتری هم داشتیم که می‌توانستند به این تیم دعوت شوند. 3 بازیکن ملی‌پوش ما کیفیت خیلی خوب خود را نشان داده‌اند و عملکرد خیلی خوبی در بازی‌ها داشتند. از عملکردشان در تیم ملی هم بسیار خوشحال هستم. امیدوارم بتوانند فردا هم 100در صد آماده باشند.

ساپینتو درخصوص اینکه آیا با توجه با گلایه بازیکنان استقلال از شرایط مالی خود، آیا از لحاظ ذهنی برای بازی با ذوب آهن آماده هستند و آیا با شاگردانش برای فراموشی این مشکلات صحبت کرده است، گفت: این مشکل برای همه است. این موضوع هنوز حل نشده اما تیم مثل خود من تا جایی که می‌توانند تمرکز کرده‌اند. 100در صد روی ظرفیتی که داریم تمرکز کرده‌ایم تا بهترین عمکرد را برای بازی فردا با ذوب آهن داشته باشیم.

 

شاید ذوب آهن فردا بیشتر دفاع کند اما تمرکز ما روی برد است

وی درخصوص اینکه تیم ذوب آهن را چگونه شناخته است زیرا کسب 3 امتیاز بازی گام موثری در مسیر قهرمانی است اما استقلال در دیدارهای اخیر نشان داده ممکن است در یک بازی به مشکل بخورد و به گل نرسد و اگر این دیدار مساوی شود، شاید تیم از مسیر قهرمانی دور شود، پاسخ داد: آمار گل‌های خورده 2 تیم مساوی است.3 بازیکن و 2 مهاجمی که در جلو دارند و بازیکن‌شان که به تیم ملی دعوت شد، نفرات بسیار خوبی در فاز تهاجمی هستند که حتما باید آن‌ها را کنترل کنیم. به این خاطر که موقعیت‌های گل زیادی ایجاد می‌کنند، کیفیت خوبی دارند و خیلی خوب کار می‌کنند. سه مدافع این تیم خوب هستند. به تیمی که فردا مقابل ما بازی می‌کند، احترام می‌گذاریم. شاید بیشتر بیایند و دفاع کنند. 

سرمربی استقلال تاکید کرد: شاید بیشتر بیایند دفاع کرده و عقب بازی کنند. برای این موضوع خودمان را آماده کرده‌ و خیلی خوب کار کرده‌ایم. شاید برخی مواقع بخواهند با 5 دفاع بازی کنند اما برای این روش هم خودمان را آماده کرده‌ایم. این 3 امتیاز برای ما خیلی مهم و حیاتی است. در این زمان نمی توانیم هیچ امتیازی را از دست بدهیم و تمرکزمان روی برد است.

ساپینتو درخصوص اینکه ذوب آهن کارهای دفاعی را خیلی خوب انجام می‌دهد و حمله حریفان را با مشکل مواجه می‌کند و آیا برای شکستن این دفاع و به گل رسیدن برنامه خاصی دارد، اظهار داشت: باید خیلی مراقب و در زمان در اختیار داشتن توپ خیلی صبور باشیم اما باید سریع بازی کرده و خیلی خوب حرکت‌ کنیم. ذوب آهن خیلی خوب دفاع کرده و در ضد حمله خیلی قوی است. 3 بازیکن بالای حریف خیلی قوی هستند. باید همیشه بالانس و تعادل خود را برای اینکه بتوانیم بر شرایط غلبه کنیم، حفظ کنیم.

وی افزود: ذوب آهن مقابل سپاهان هم در نیمه اول یک گل زد. شاید اکنون هدف بزرگی مثل قهرمانی نداشته باشد اما همیشه به ویژه جلوی استقلال تیم خیلی خوبی بوده است. همانگونه که گفتم این لیگ بسیار رقابتی است و ما هیچ حریف راحتی نداریم. البته در شرایط خیلی خوبی هستیم و تیم‌مان خیلی خوب بازی می‌کند‌. امیدوارم در این بازی هم 100در صد متمرکز باشیم تا بهترین عملکردی را که می‌توانیم مانند بازی‌های قبلی داشته باشیم‌.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر