بازدید 4531
۱

آیا قلعه‌نویی حریف این طلسم فوتبال ایران می‌شود؟

باید دید امیر قلعه‌نویی که خودش سابقه بازی در لیگ قطر را دارد، این طلسم را در جام ملتهای آسیا پاره خواهد کرد یا مانند سال ۲۰۰۷ با تیمی پرستاره و نسلی طلایی، شکست خواهد خورد. 
کد خبر: ۱۱۶۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 29 March 2023

کشور قطر رکورد دار میزبانی در تاریخ مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قطر برای اولین بار در سال 1988 و برای دومین بار در سال 2011 میزبان جام ملتهای آسیا بوده و در سال 2023 برای سومین بار میزبانی این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

کشورهایی هم هستند که دو بار میزبان مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا بوده اند، ایران در سالهای 1968 و 1976 و تایلند در سال های 1972 و 2007 (به طور مشترک با 3 کشور دیگر) و امارات در سالهای 1996 و 2019 هر کدام دو بار میزبانی مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا را بر عهده داشته اند.

آیا قلعه‌نویی حریف این طلسم فوتبال ایران می‌شود؟

 چین، ژاپن، استرالیا، سنگاپور، کویت، رژیم  اشغالگر قدس ... هر کدام یک بار میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته اند، و حالا قطر اولین کشوری است که برای سومین بار میزبانی مسابقات فوتبال جام ملتهای را برعهده خواهد داشت.

ایران معمولا در میزبانی کشور قطر نتایج خوبی نگرفته است و در جام ملتهای 1988 و 2011 و مقدماتی جام جهانی 1994 و جام جهانی 2022 در این کشور ناکام بوده است.

باید دید امیر قلعه‌نویی که خودش سابقه بازی در لیگ قطر را دارد، این طلسم را در جام ملتهای آسیا پاره خواهد کرد یا مانند سال ۲۰۰۷ با تیمی پرستاره و نسلی طلایی، شکست تلخی خواهد خورد. جامی که تیم ایران حتی به نیمه‌نهایی هم نرسید و با آن همه ستاره، در پنالتی های یک‌چهارم نهایی از دور مسابقات کنار رفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
اتحاديه صنفي دلالهاي فوتبال در تلاش سرنگوني مربي داخلي است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل