بازدید 3390
۳

ثبت روزانه ۲۹ میلیون سفر در محورهای کشور

رئیس پلیس راهور کشور گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۲۹۰ میلیون حجم تردد داشته ایم و این یعنی روزانه ۲۹ تردد از طریق بیش از ۲۵ میلیون وسیله نقلیه صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴ 27 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از مهر، سردار کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور کشور با اشاره به وضعیت جاده‌های کشور گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بیش از ۲۹۰ میلیون حجم تردد داشته ایم و این یعنی روزانه ۲۹ تردد از طریق بیش از ۲۵ میلیون وسیله نقلیه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: روند سفر ادامه دارد و شاهد پیک ترافیک رفت و برگشت هستیم در استان گیلان از رشت به سمت قزوین بار برگشت بیشتر است و ترافیک در محور چالوس از سمت جنوب به شمال افزایشی است.

هادیانفر با تاکید بر اینکه تقریباً ۱۸ استان درگیر برف و باران است اظهار کرد: این باران منجر به لغزندگی می‌شود و محور هزار دارای برف است و مسافران در ورودی به امامزاده هاشم حتماً باید یخ شکن داشته باشند اما آنچه اهمیت دارد این است که روند تصادفات نسبت به روزهای اول کمتر شده است و رانندگان بیشتر بیشتر رعایت می‌کنند.

رئیس پلیس راهور کشور گفت: ۹۱ درصد ترددها مربوط به خودروهای سواری است اما هنوز نگرانی‌ها وجود دارد و در تهران که خلوت است سرعت افزایش یافته و تصادفات بیشتر است و از رانندگان می‌خواهیم با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
۲۹ میلیون تردد بصورت روزانه؟!!!
مسافران روزه خوار نوروزی!
البته این سفر در حقیقت کمتر از یک میلیون در روز است چرا که مثلا در یک شهری که 60 درصد جمعت آن روستایی هستند و هر روز از شهر به روستا در تردد هستند به عنوان مسافر ثبت می شوند و یا اگر یک خودرو از تهران تا بندر عباس از بیست نقطه شهری عبور کند 40 سفر برای اون ثبت میشه و در هر شهر یک بار در ورود و یک بار در خروح ثبت شده حتی اسنپ و مسافر کش و تاکسی و تاکسی تلفنی که مرتب در ورودی و خروجی شهر در تردد هستند هر بار عبور از میادین ورودی و خروجی برای اون دو بار ثبت سفر انجام میشه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار