بازدید 4805

با یک بازسازی اصولی خانه‌تان را لوکس کنید

تنها با رعایت اصول بازسازی، می‌توانید خانه‌ای لوکس داشته باشید. لازم نیست که حتما تمام وسایل و موارد مورد نیازتان برند و گران باشد. در بازسازی یک خانه اصول و قواعد حرف اول را می‌زند و هیچی چیزی دیگری اندازه آن اهمیت ندارد. برای اطلاع از اصول و قوانین بازسازی یک خانه در ادامه همراه ما باشید.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ 27 March 2023

با یک بازسازی اصولی خانه‌تان را لوکس کنید

خانه لوکس به چه خانه‌ای گفته می‌شود؟

تعریف خانه لوکس برای هر فردی متفاوت است. این تفاوت از سلیقه شخصی انسان‌ها سرچشمه می‌گیرد. اما یکی از مواردی که در همه شرایط یکسان می‌باشد، اصول لوکس بودن است. ممکن است شما از گران قیمت ترین محصولات در بازسازی خانه خود استفاده کنید اما اصلا مانند تصورات تان نشده باشد. یا شما آن حس لوکس بودن را از خانه خود پس از بازسازی بدست نیاوردید.

در این مواقع می‌توانید به این پی ببرید که در یک از موارد بازسازی شما اشتباهی انجام داده‌اید و آن چیزی نیست جز رعایت قوانین بازسازی!

راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش برای داشتن یک خانه لوکس و زیبا کمک گرفتن از یک طراح دکوراسیون داخلی است. معمار داخلی به شما در طراحی دکوراسیون شیک و لوکس بسیار کمک می‌کند. همینطور شما در همکاری با یک شرکت معماری یا یک معمار داخلی، به دلیل داشت مشاوره مختص خانه خودتان و دیدن طراحی قبل از آماده شدن خانه به صورت سه بعدی دیگر نگران نرسیدن به خانه مورد نظر خودتان نخواهید بود.

در کنار اطمینان از برخورداری خانه‌ای با طراحی دکوراسیون شیک شما می‌توانید نسبت به بودجه خود و لوازمی که دارید، بهترین قیمت بازسازی منزل خود را در نظر بگیرید. حتی نسبت به بودجه خود خانه‌تان را لوکس کنید.

با یک بازسازی اصولی خانه‌تان را لوکس کنید

بازسازی اصولی چیست؟

زمانی متوجه کاستی‌هایی در بازسازی می‌شوید که ایراداتی در ساختمان بعد از بازسازی به وجود بیاید. این ایرادات حتی ممکن است قبل از بازسازی نبوده باشد.

در کل بازسازی اصولی در عین حال لوکس یعنی رضایت مالکین ساختمان از نما و مقاومت بنا. اگر آن ساختمان بدون در نظر گرفتن فضای ساختمان و فقط از نظر زیبایی، بازسازی شده باشد در عرض یکی هفته ایراداتش نمایان خواهد شد.

حال چه کنیم که طراحی دکوراسیون شیک در عین حال مقاوم داشته باشیم؟ البته در کنار این موضوع این هم برای یک فرد اهمیت دارد که قیمت بازسازی خانه هزینه‌ای معقول باشد.

در بازسازی خانه به اصولی که در زیر اشاره کردیم توجه کنید:

  • رنگ متناسب با فضا خانه

  • رنگ متناسب با روحیات افراد خانه

  • هارمونی وسایل با هم

  • چیدمان مناسب با فضا

  • استفاده از موارد تزئینی زیبا در عین حال مربوط به دکور پایه

  • آشنایی با روحیات و محیط‌های دلنشین برای هر شخص در خانه

  • به کاربردن نظرات و سلیقه‌ها تا حد امکان

  • آشنایی کامل با ساختمان برای امنیت گروهی

  • اطمینان از عدم وجود مشکلاتی در بنای داخلی

  • داشتن علم کافی یا مشورت با فردی حرفه‌ای

هزینه‌های بازسازی خانه توسط شرکت‌های معماری داخلی به چه صورت است؟

قیمت بازسازی خانه توسط معماری داخلی به طراحی‌ای که مد نظر شماست بستگی دارد. طراحی مورد نظر شما تا چه حد تغییر در خانه به وجود می‌آورد؟ و در پی آن چقدر ابزار و امکانات برای آن طراحی نیاز است. مواردی دیگر که در بازسازی خانه بسیار مهم می‌باشد، متراژ خانه و بنای داخلی خانه است.

هزینه‌های بازسازی خانه معمولا به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. به طور مثال: پذیرایی و راهرو، آشپزخانه، اتاق خواب‌ها، حمام و سرویس بهداشتی هر کدا به صورت جداگانه نسبت به مقدار فضا، وقت و مصالحی که می‌برد محاسبه شده و هزینه نهایی به شما اعلام می‌گردد.

در کنار آن طراح مدنظر شما بسیار در هزینه‌های پیشرو تاثیر دارد. اگر از طرح‌های منازل اطلاع داشته باشید. باید بدانید که چه طرحی در قدم اول به خانه شما و در قدم دوم به روحیات شما خواهد خورد.

انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی خانه

پرطرفدارترین سبک‌ طراحی داخلی، سبک مدرن است. در طراحی مدرن برای ایجاد فضا و کاربردی ساختن فضا و لوازم توجه بسیاری می‌شود. این سبک از قرن ۲۱ میلادی خلق شده و در این طراحی، خطوط مشخص و صاف با ترکیبی از رنگ‌های آرامش‌بخش استفاده می‌شود.

در این سبک از طراحی دکوراسیون مانند حساسیت‌های طراحی یک نقاشی در استفاده از تمام فضا به بهترین شکل بسیار تاکید شده و از همه نقاط منزل به درستی و با اصول استفاده می‌شود. همچنین از مبلمان و لوازم ساده استفاده می‌شود و نهایت تلاش برای فضاها با لوازم و طراحی‌های اضافه پر نشود تا بتوان از فضا استفاده مفید برد. این سبک معمولا در آپارتمان‌هایی که دارای فضای باز هستند، بهتر اجرا می‌شود.

با یک بازسازی اصولی خانه‌تان را لوکس کنید

از سبک‌های دکوراسیون داخلی، سبک امروزی بسیار پرطرفدار است. سبکی که اغلب با دکوراسیون مدرن اشتباه گرفته شده و یا این سبک را زیرمجموعه دکوراسیونی که در بالا گفته شد می‌دانند. در این سبک دکوراسیون به همه تغییرات امروزه توجه شده و از آن طبق سلیقه شخصی و اصولی کاری استفاده می‌شود. در این سبک از طراحی‌های نرم و منحنی استفاده می‌شود، اما در دکوراسیون مدرن از اشکال از موارد دیگر هندسی (خطوط شکسته) استفاده بیشتری شده است.

اگر به ترکیبی از طراحی مدرن و کلاسیک در خانه خود علاقه‌مندید، سبک انتقالی ایده‌آل شما خواهد بود. در این سبک از طراحی سنتی و مدرن به صورت مختلط استفاده می‌شود. گاهی مبلمانی با پارچه‌ها و بافتی مدرن استفاده شود، همانطور که بالا گفتیم در آن‌ها خطوطی صاف و مشخص وجود دارد. در طراحی بالشتک‌ها و قالیچه و فرش‌ها نیز مطابق آن عمل می‌شود.

تعدادی بیش از آن که شما فکر کنید سبک طراحی داخلی وجود دارد که شما اگر قصد تغییر دکوراسیون دارید حتما باید آن‌ها را مطالعه کنید و سبک خاص خود را پیدا کنید. یا می‌توانید این کار را به شخصی متخصص معماری داخلی سپرده و کارتان را سریع تر پیش ببرید.

جمع بندی

خانه یکی از مهم‌ترین محیط‌هاییست که انسان در بیشتر اوقات ریلکس و آرامش خود در آن قرار دارد. به همین دلیل است که طراحی داخلی آن برای او بسیار اهمیت بالایی دارد. پس اگر در ساخت درست و اصولی آن تلاش نکنید مکان آرامش شما یه محیطی پر از ناآرامی تبدیل می‌شود. برای داشتن خانه‌ای به سبک خود فقط کافی‌است بخواهید تا بشود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار